• Beyda

IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa

Hej libra

Roligt att höra jag ska göra ivf november månad roligt att följas åt dela tankar det är vårt andra försök

Väntar på mensen ska ska jag börja med sprutorna hoppas att det går bra för dig och alla andra som vill gärna. Ha barn jag väntar också

Du skicka mail så kan vi ha kontakt per tel om du vill lycka till

Fortsätt och skriv så följs vi åt jag heter lins

• Beyda

Heystella och Samira84 grattis till plus! Hoppas ni mår bra själv så ska jag göra test 22/12 vet inte gjorde ni samma dag ni skulle testa det är så jobbigt att vänta tycker jag

• Beyda

Hej hur tidigt kan man testa jag hat test dag 21/12 men vill tests tidigare typ 19 om det går vet någon

• Beyda

Hej hur tidigt kan man testa jag hat test dag 21/12 men vill tests tidigare typ 19 om det går vet någon

• Beyda

Hej

Godmorgon på er alla ny vecka nya möjligheter test dag den 22/12 hoppas det visar positiv

• Beyda

Hej glad för alla som är gravida hoppas jag blir också gravid test dag 22/12 tråkigt att vänta ha det bra håller tummerna och tån jag vill bli gravid känns så tråkigt att vänta

• Beyda

Stort grattis lycka till hoppas jag får plus snart test dag 21/12

• Beyda

Hej

Känner mig så ledsen och tråkigt fick blödning idag men jag hoppas fortfarande att jag ska vara gravid Gud vad jag mår dåligt hoppas att det inte är kört har någon mer fått blödningen sen fått puls snälla berätta känner mig så orolig

• Beyda

Hej

Känner mig så ledsen och tråkigt fick blödning idag men jag hoppas fortfarande att jag ska vara gravid Gud vad jag mår dåligt hoppas att det inte är kört har någon mer fått blödningen sen fått puls snälla berätta känner mig så orolig

• Beyda

Hej nej har inte tagit gravidtest vågar inte har test dag 21/12!

Jag är på dag 15 från den dagen jag fick tillbaka embryot vet inte känner mig så ledsen. Men tack och LV inget mer blod bara en gång vet inte vad jag ska tro,

• Beyda

Hej

Jag testade nyss fick - inte gravid är så ledsen känns som vi kommer aldrig lyckas Gud va hemsk det är jättejobbigt

• Beyda

Hej det är vårt 3 försök jag är jätteledesen Gud varför ska det vara så svårt och vissa som gör abort för endå gravida vad det känns orättvis livet är orkar inget mer kan det vara för att jag väger mycket typ 70 kg

• Beyda

Hej jag är 162 cm lång vet inte vad jag ska skylla på blir så ledsen varför men har inte gjort 5 nya ivf försök och inte lyckas Gud hur många ska man göra för att lyckad

• Beyda

Hej har svårt att somna fick massor av blod det är säkert negativ testade det blev minus,

Jag är så ledsen varför ska det vara så svårt att få ett plus Gud va trött jag blir vill gärna bli gravid som alla andra men men gud vill säkert inte har säkert en mening med det jaja ä så trött besvikn på mig själv

• Beyda

Hej

Är så ledsen har blödt hela natten det bara rinner , jag ska försöka gå ner ytterligare närmare normalvikten typ väga 65kg blir perfekt tänk kanske man kan bli gravid av sig själv försöker så får vi se,hoppas ni alla andra mår bra vill önska er alla lycka till och håller tummerna för er hoppas på gravitation 2015

• Beyda

Tack för allt jag försöker men det är inte lätt svårt speciellt efter massor med försök hoppas 2015 bli gravid alla som vill bli gravida och önskar de som redan gravida lycka till tar nya tag med har ett klump i hjärtat svårt att sluta tänka på det

• Beyda

Hej på er hoppas alla mår bra hur har det gått för er som testade idag själv mår jag fortfarande dåligt och blöder hela tiden så ledsen

Svar på tråden IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa