IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
Vad har du satt in? Två dagars/femdagars? Tar du hormoner nu?
Vad har du satt in? Två dagars/femdagars? Tar du hormoner nu?
Förstår dig!! Testade oxå idag, är på rd 9 (dock inte full rd9 förrän kl 17 idag) och fick negativ! Men de är ju säkert förtidigt så tappa inte hoppet har idag bestämt mig för att inte testa förrän testdagen, men blir ju besviken då man får negativt och de känns tråkigt att inte kunna vara glad och försöka slappna av....så därför försöka sluta testa och försöka vara positiv istället
RD 14 idag, testade negativt och inget blod i sikte. Är så ledsen nu!
De hade växt! Två stycken på 12 mm och tre på 11, och en väldans massa smått. Så skönt för jag har varit väldigt skeptisk till att det skulle hända något den här gången. Nytt ultraljud på måndag så det kanske blir plock nästa vecka. Hoppas det inte säger poff och alla växer till nu bara. Jag hade ju hoppats på några fler än 5 men det kanske kommer några till? Vad är era erfarenheter?
På RD 5 idag, känner absolut ingenting...
Har ni satt in två dagars eller 5 dagars?
Hur kommer det sig att min testdag är så långt borta? På mitt papper står det 3 veckor innan testdag från att man sätter in ägget. Hur länge har ni? De är många som verkar ha kortare. Jag fick även ett datum och det är även tre veckor bort från att jag satte in. Varför verkar det vara så olika? Kommer jag få mens innan? Mina lutinus tar slut innan tre veckor. Får nog ringa och fråga. Hmm..
Nu har jag börjat blöda.... På ruvdag 9! Är inte det lite väl tidigt? Fast jag hade ju på känn att det inte skulle bli nått :(
Nä det har jag inte... Väntar nog till testdag för dom vill väll ändå att man testar och ringer på den dagen!
Jag är på rd 8 med ett ET. TD 7 dec. Hur går det för er?