IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
Om jag tittar i min mensapp blir det fet den 26 januari. Om kroppen inte bråkar och skjuter på cykeln nu. Två månader kvar alltså, allt går såååå långsamt!
Om jag tittar i min mensapp blir det fet den 26 januari. Om kroppen inte bråkar och skjuter på cykeln nu. Två månader kvar alltså, allt går såååå långsamt!
När du får nästa mens behöver du köpa clear blues digitala ägglossningstest. När du sen får en glad gubbe betyder det att du fått ägglossning. Då ringer man kliniken och får komma 5 dagar senare för fet (om man har 5dagars). Anledningen till att det inte blir i december är pga julledigheten på kliniken. Sen har akademiska inte öppet under helgen så om ägglossningen sker på en dag så fet sker under en helg får man vänta en cykel.
Usch, nu kom förkylningen igen! Blev superförkyld på andra sprutdagen och det höll i sig en vecka, nu är det tydligen dags igen :( Hoppas alla dessa förkylningar inte ställer till det nu under ruvningen.
Jag kan lägga till det om en stund om ingen hinner före. Då har vi samma testdag! Spännande :)
Ruvardag 3 idag! Natten till idag har jag haft sånna sjuka mardrömmar (drömmer aldrig annars) samt behövt gå upp och kissa mitt i natten (händer aldrig heller annars) undra om det är lutinusen som spökar?
I kroppen ska det stå...
6 st ägg till frysen blidde det :D Nu ska det firas jul och nyår och sen blir det FET i januari!
Bra julklapp!
Idag blir andra ultraljudet. Hoppas för allt i världen att dom växt så jag får ett datum för äggplock.
GrukanGrace: Ååh vad roligt blev ordentligt många
EmyJ: kanon med sex ägg till frysen. Fira ordentligt och nya tag nästa år
Då har man varit inne på ÄP imorse, fattar ingenting vad ni andra gnäller över om att det ska göra ont ?! Kände ingenting är bara lite trött och torr i munnen, fast jag druckit en massa.Vi fick ut 12 st ägg Imorgon blir det att ringa o höra hur det gått.
Hur har det gått för er andra som hade ÄP idag??