IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
På min klinik sa läkaren: "Inget röka, inget kröka och inget pöka!" Hahaha! De följer vi.
På min klinik sa läkaren: "Inget röka, inget kröka och inget pöka!" Hahaha! De följer vi.
Har störtblödit idag, så tror att det är säkert att säga att det inte har tagit sig för oss...
RD 14 idag, testade negativt och inget blod i sikte. Är så ledsen nu!
Testdag 30/11
Jag fick mens igår. Lite lätt. Ska ringa kliniken imorn men antar att nästa försök inte blir förrän i slutet på januari.
Lycka till ni som ruvar och ni som snart ruvar!
Ni som inte lyckats efter ET, vilken RD fick ni mens?
Är det någon som vet om vi kommer få göra nästa försök när jag får mens i slutet på december eller om vi måste vänta till slutet på januari?
Mensdag 4 idag och nu börjar jag känna mig redo för nästa försök. Vi ska till kliniken på onsdag, så får svar då men tänkte ändå höra med er.
Då har man varit inne på ÄP imorse, fattar ingenting vad ni andra gnäller över om att det ska göra ont ?! Kände ingenting är bara lite trött och torr i munnen, fast jag druckit en massa.Vi fick ut 12 st ägg Imorgon blir det att ringa o höra hur det gått.
Hur har det gått för er andra som hade ÄP idag??
Nu är det dags för ÄL efter misslyckad IVF. Har sjukt ont i äggstockarna. Jag har alltid haft ont vid ÄL men det här är värre är tidigare. Någon som har varit med om det?
Hade sex igår och det var inte så bekvämt, känns ömt därinne. Som det gjorde när jag tog sprutorna och det var fullt med blåsor där inne. Jaja, vi får väl se.
Möte med läkaren imorn för att bestämma hur vi går vidare.