Tiana skrev 2014-10-24 08:10:23 följande:
Bra jobbat. Hos oss är det precis tvärt om, sambon skulle nog svimma om han var tvungen att se på
Sjöblomman skrev 2014-10-24 08:18:54 följande:
Modigt av honom! Och ännu modigare av dig! Hur kändes det? Själv är jag mer orolig för den andra sprutan, de sa att det svider av den.
Min man är livrädd för sprutor, vilket han aldrig meddelat men han blev helt vit i ansiktet när jag skulle testa på kliniken. Så det blir nog så att jag gör det enskillt. Vill inte att han ska behöva se på när han tycker att det är så obehagligt, det känns ju ändå inte som en så stor grej för mig. Annat än om det ev gör ont/svider.
Räknar ner för fullt och längtar till mens! Det är minst 5 dagar kvar, men kan lika gärna vara 8 dagar. Satsar på 5, vill komma igång!
Han är egentligen spruträdd så blev överraskad i går. Han sa tidigare att han är med men han vill inte se på utan vill typ blunda medans jag gör det. Men det gjorde han inte utan ha verkligen pushade på kom och la armen om mig och var ett underbart stöd.
Sjöblomman: Jo jag är också lite nervös för den. Tycker det var nog jobbigt att ta den första så får se hur det går men nummer två. Men det får bli måndagens problem.
Jag trodde inte att det skulle vara så stor grej men jag höll på att börja gråta när jag skulle ta den, vilket jag inte trodde att det skulle hända.
Ja, vi hoppas på fem dagar för dig så att ni får komma igång. Känns helt galet att man räknar tills mensen kommer och hoppas att den ska komma så fort som möjligt. När man annars månad efter månad har hoppats på att den aldrig ska komma