IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
Kanske kan jag hoppa in här? Var med i en annan tråd, men eftersom vår remiss precis gått iväg hade jag inte så mycket att tillägga i väntans tider till allt som diskuteras där.
Utredning gjord, min endometrios bortstädad så gott det går, och jag går redan på Synarela så vi väntar bara på ett datum nu. Väntan är just nu låååååång...
Hoppar in i tråden :) Jag och min sambo var på Akkis idag och pratade med läkaren om planerat IVF. Jag kommer att börja med hormoner så snart mensen kommer, vilket är om ca 2-3 veckor. Jag har PCOS och min sambo har nedsatt antal spermier. Det är vårt första IVF!
Jag hoppar också gärna in här om det går bra!
I morgon är det ett år sedan vi var på första utredningsmötet. Jag var säker på att jag hade PCOS och att det var därför det inte blivit något. Det visade sig att jag hade PCOS och att min man hade få och ganska slöa simmare. Dålig kombination så vi fick en remiss till IVF-mottagningen. Vi går på Sahlgrenska.
Igår beslutades det att avbryta vårt första IVF/ICSI-försök på grund av att äggblåsorna inte växter. Det var dag 12 av sprutor. Körde korta protokollet och hoppas att vi hinner göra ett nytt försök innan det här året är slut. Barnmorskan verkade tveksam så jag hoppas att min mens bestämmer sig för att komma tidigt. Ständigt denna väntan!