IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
Tjejer! Hjälp! Kliniken ringde just och bokade in tid för VUL imorn kl 9.
Mitt i allt glömde jag fråga om sprutan!! Men visst ska den tas först imorn kväll? Fick mens i natt.
Tjejer! Hjälp! Kliniken ringde just och bokade in tid för VUL imorn kl 9.
Mitt i allt glömde jag fråga om sprutan!! Men visst ska den tas först imorn kväll? Fick mens i natt.
Sjöblomman: Igen hi hi. Sprutan börjar du med på dag 2 eller 3. Men du måste säga ifrån först. :)
Sjöblomman: Varför ska du göra VUL på dag 2? Det har jag aldrig hört någon göra.
Sjöblomman: Måste du inte ringa och säga ifrån när mensen kommit? Så de kan planera in VUL? Jag har i alla fall gjort det på båda mina kliniker. Gör VUL på dag 8 för att se hur äggen växer. :)
Rester av vad? Jag hänger inte med.
Aha! Går ni på samma klinik kanske? Det låter ju vettigt. :)
Sprutstart idag för mig! Jippi! Kan någon vara snäll och lägga in det? Tack!
Hade äggplock idag, allt gick bra! Lite molande värk nu bara.
Här är de nog ganska kört nu :( :( började blöda igår på morgonen och nu störtblöder jag :( :( mår för jävligt, legat i sängen sen 15 tiden igår, bara varit uppe för att gå på toa o försöka dricka o äta nått litet, har ju problem med magen oxå...
Började som sagt med 225 IE Gonal-F igår kväll. Nu har jag världens diaré (ursäkta infon). Det står som en av biverkningarna, är det någon annan som har upplevt det?
Sjukt jobbigt om det ska vara så under hela sprutperioden, för i så fall måste jag sjukskriva mig. Kan inte åka till jobbet när jag måste gå på toa var 15e minut!