Hanna31 skrev 2014-11-18 20:50:27 följande:
Ja verkligen!! Nu håller vi tummarna!! ???? nä, det var inge kul sist. Vi var där på fredagen och skulle återfört på söndagen. På lördagen skulle de ringa. Kl 11 ringde en barnmorska och frågade om vi kunde komma 10 på söndagen istället för typ 10.45.. "Men du menar att det BLIR ett återförande då???" Utbrast jag. "Eehh, jaha, var ni här igår?? oj jag skulle nog inte ringt er än, vi kommer ringa efter morgonmötet och meddela, jag trodde ni väntade på en femdagars blastocyst." En stund efter det ringde läkaren och sa att inget var befruktat... Så surt..
MEN - det ska tilläggas att detta berodde på att läkaren gav mig en alldeles för låg dos Menopur, de trodde jag skulle svara bättre på behandlingen, denna gången är blåsorna mycket större och känner av dem mer... Helt enkelt en medicinsk felreglering! ???? Jag är glad att det är dags! Redo att bli av med dessa blåsor nu också!! Kan ju knappt röra mig..
Okej. Usch så surt! Men det låter ju bra att det känns bättre denna gång. Jag har dålig koll på hur stora blåsorna ska vara. Mina var mellan 16-22 i går (måndag) är det bra? De var 16 hoppas jag har växt på sig om det behövs. Idag har det stuckit till i magen lite då och då antar att det är sprutan som värkar. Jag är också redo! Tagit några bilder på mig som jag ska skicka till min man om han behöver lite hjälp i morgon! Absolut inga porriga men sexiga. :)