IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
Ska till kliniken imorgon så de får kika.
Hur länge höll det i sig för dig?
Är i chock nu!! Tjuvtesta i morse, har testdag på onsdag egentligen. Å det var två streck på stickan det ena va ju inte lika skarpt men ändå väl synligt!! Hoppas det går vägen hela tiden nu å att den vill bo kvar!!
Fick pyttelite rosa på lutinuspinnen nyss, har dock ingen mensvärk eller andra känningar som tyder på mens så hoppas verkligen att den håller sig borta men blev sjukt nervös, kommer knappt våga gå på toaletten nu...
Hur går det för er allihopa? :)
Själv vet jag inte riktigt vad min kropp håller på med, är på RD 11 och har haft sparsamma rosa/bruna flytningar i ett dygn och molvärk. I vanliga fall när mensen är på G så får ont i magen och sen kommer den alltid efter max 1-2h. Men inte nu..
Är nu på RD 3 eller fyra beroende på hur man räknar. Jag fattar inte hur man ska kunna tänk på nå annat. Känns som att det snurrar i huvudet hela tiden. Jag vet dock att jag aldrig kommer vänta till testdagen utan testar nog en vecka innan :)
Jag har en fundering hur öppen är ni med familjen eller nära vänner om att ni är i ivf karusellen?
Här var mitt ruvande över...sparsam blödning igår men idag har jag rejäla mensvärkar och det blir mer som vanlig mens
Känns kört här :(. Har mycket värre mensvärk idag och i går em när jag var på toa var det något på pappret lite mindre än en ärta gulaktig med en lång vit tråd. Inget blod än men kommer nog snart :( ska testa i morgon å ringa kliniken