• EmyJ

IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa

Flygekorre skrev 2014-11-25 08:10:13 följande:

Härlig inställning! Hoppas du får ett lika milt äp som jag, kändes mest som medelstark mensvärk efteråt, jag verkar va den enda som tyckte återföringen va värre haha... Hon bökade så mkt och fick göra om, va SJUKT kissnödig med - om det blir nån nästa gång beh jag nog inte bälga i mig så mkt vatten :D Kommer gå bra <3

Jag är rädd för att jag kan må ganska blä efteråt eftersom det är sååååå många äggblåsor.. Men vi får se :) Är sjukskriven denna vecka och hoppas kunna jobba på måndag.
  • EmyJ

Blev tvungen att rada upp allt, på skoj, innan jag ska lämna in det till Apoteket i lilla gula burken..

19 st Menopur, 15 st Orgalutran och 2 st Gonapeptyl har jag gjort av med på 20 dagar.

[img=/gallOrganisationer ery/image/5227313/full_600/phpaTzGUn50037.jpg]

• EmyJ

Funkar det nu då?

[img=/gallery/image/5227313/full_600/phpaTzGUn50037.jpg

• EmyJ

Sova? Glömt det... Klockan ringer om tre timmar och jag har inte sovit en blund.. Är nervös inför äggplocket och det spänner rejält i magen. Om det känns så här innan äggplock är jag glad över att dom har beslutat om totalfrys..detta måste ju fortfarande klassas som mild överstimulering, vill inte veta hur det känns när man måste in på sjukhus :/ Fy..

• EmyJ
    Libra1 skrev 2014-11-26 06:13:05 följande:

Jag kan inte heller sova. Men för att jag börjar bli så nervös.

Hoppas allt kommer att gå bra idag! :)

Tack, det hoppas jag med! Just nu spänner det så mycket så jag har lust att grina.... Kan knappt gå som folk.
  • EmyJ
    trina skrev 2014-11-26 06:27:43 följande:

Det köer gå bra idag tror jag! Hoppas du får ut massa fina ägg!

Tack :)
  • EmyJ
    1983an skrev 2014-11-26 06:30:02 följande:

Lycka till idag! Hoppas de får ut många fina ägg:)

Tack :) Många lär det vara med tanke på hur det känns.. Snacka om att den här sista sprutan bara har gjort det värre och värre ju närmare äggplock jag kommer... Sluuuuta mogna nu för tusan! Ska hålla tummarna för dig på fredag!
  • EmyJ

Fyfan!! Det var det värsta jag har varit med om! Inte blev jag lullig av morfinet heller... Kändes som knivar i magen och på höger sida låg äggstocken så långt bort så hon fick avbryta innan hon hade punkterat alla blåsor för jag låg och skrek typ... Jag är smärttålig men det här var verkligen det värsta jag varit med om... 13 ägg fick dom iaf ut..

• EmyJ
    Libra1 skrev 2014-11-26 09:27:16 följande:

Usch! Stackars dig! Skönt att det är över i alla fall. Hoppas det känns bättre snart.

Delar rum med en tjej som nyss kom tillbaka.. Hon pratar om att hon känner sig full och trött... Jag känner ingeting och kände inte ett skvatt när hon gav mig intravenöst.. Bra att vara typ imun mot smärtlindring haha .. Ja ska jag gå igenom detta igen får dom ge mig något annat eller söva mig!
Svar på tråden IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa