• Hippo83

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

Hej!

Väntar på tant röd som förväntas komma inom 2 veckor sen ska vi starta upp vår babyverkstad. Ibland känns det bara roligt andra gånger läskigt, tänk om man inte kan få barn...

Skulle verkligen kännas bra att ha fler att bolla tankar med.

• Hippo83

Tycker man gått runt och letat tecken det senaste året fast vi inte ens försökt än.

Jag är 31år och bor i Örebro.

• Hippo83
    kaaatie skrev 2014-10-14 09:45:43 följande:

Åh grattis till plussen!

Själv har jag ömma bröst, mår lite illa från och till, värk i nedre magen. Känner mig uppblåst. Kan det va så att det är nått på G? BIM 22/10, så jag lär ju få vänta med de där testet ett tag till.

Vi håller tummarna iallafall. :)

Jag har också BIM 22/10. Har igår och idag fått mensvärk men försöker att inte tänka på det. Sannolikheten för att det ska ha tagit sig är ju väldigt liten särskilt som det är första försöket.

Och sen måste jag ju också säga grattis till dig Frallanz
  • Hippo83
    Frallanz skrev 2014-10-14 17:00:11 följande:

Säg inte det, jag ställde in mig på att det inte skulle ha tagit sig på denna ÄL, då det var första försöket för mig men jag fick mig två streck på BiM dagen så man ska aldrig säga aldrig :)

Det känns så bra att hänga här på FL och få höra att det kan fungera redan på första. Men man får nog ställa in sig på att det kan ta tid för att inte bli besviken om jag inte har samma tur som du.
  • Hippo83

Behöver skriva av mig...

Har haft molvärk i ländryggen sedan i onsdags. Brukar aldrig känna något i ryggen under min cykel.

Eftersom man går och nojar hela tiden så bestämde jag mig för att ta ett test imorse så att jag kan sluta noja, - eller + bara definitivt.

Efter de föreskrivna 5 minuterna ser jag ingenting men inser att plaststaven är suddig så tar ut stickan och där finns ett ljust rosa streck.

Så det hela har ju gjort mig ännu mer nojig, får väl vänta ett par dagar till (är på BIM -2) för att få ett tydligare besked.

• Hippo83

Plussade med digitalt nu på morgonen. Skakar fortfarande en timme efteråt, känns livsomvälvande...

Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!