• Lindiz

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

Hoppar in här. Första försöket och har BIM den 21-22 sep. Inte riktigt säker på dag. Försöker känns efter tecken. Men är svårt och lär väl bli skengravid istället. Hoppas så mycket på ett plus. Men är som sagt första försöket. Så kanske inte ska hoppas för mycket. Ska bli roligt att följa er andra :)

• Lindiz

Glömde berätta att jag är 34 och bor i Sthlm :)

Frallanz: bim-dagen är det enda jag tänker på. Hehe.

• Lindiz

Frallanz: Haha. Man längtar ihjäl sig. Nu ligger jag på bim-6. Vill bara börja testa. Men ska inte göra det för tidigt. Ingen idé :)

Känns som om jag har massa symtom men är väl skengravid. Är ju ändå bara första försöket. Men vill ju såååå gärna...

• Lindiz

Hade/har BIM igår eller idag. Fick grym mensvärk redan i lördags. Igår sprang jag på toa stup i kvarten eftersom jag trodde mensen kommit. Men icke. Gjorde ett test på morgonen då jag misstänker det var bim. Men visade negativt. Idag måndag har värken avtagit och ingen mens i sikte. Gissar på att det är kroppen som spelar mig ett spratt. Bara för att man vill så pass mycket. Ska vänta några dagar innan jag testar igen. Säkert mensen som ligger på lur. Jobbigt...

• Lindiz

blackpeach: exakt!!! Ge mig mens nu om den ändå ska komma. Så man kan börja på nytt. Var precis på toa och inte en hint att mensen är på väg. Så här brukar den inte vara. Kommer alltid på dagen den ska.

Gissar att kroppen busar med mig. Ge mig mens eller plus!!!

Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!