• Sarah1990

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

Tog ut min hormonspiral för 5v sedan och gjorde vårt första försök nu men vet egentligen inte säkert om jag ens haft någon ägglossning! :/ Beräknade väl att mensen skulle komma i fredags men hittills är det inga tecken på någon blödning. Testat 2 ggr, senast imorse, båda negativa. Beställt hem ett paket med både ÄL-tester och grav-tester inför nästa runda så väntar bara på den där jäkla mensen nu :p

Är förresten 24 år från Småland och bor tillsammans med min blivande man som är några år äldre än mig.

• Sarah1990
    GrönTröja skrev 2014-11-07 13:23:04 följande:

Någon mer än jag som mår fruktansvärt illa?

Vad gör ni för att lindra symptomen? :)

Hört att åksjukeband som finns att köpa på Apoteket ska vara bra, kanske värt att testa för dig? :)
    Jag mår också illa men ändå rätt okej hittills. Sen visst, det är ju en rätt bra diet eftersom jag nu varje dag typ går och öppnar och stänger kylen, frysen och skåpen om och om igen utan att hitta något jag är sugen på. ;p
  • Sarah1990
    GrönTröja skrev 2014-11-15 17:02:41 följande:

Någon som har/har haft typ stickningar i Livmodern/inuti slidan lixom?

Ja!!

Jag har haft massor! Känns som om det är i livmodertappen, livmodern, äggstockarna och ibland även typ klitoris?

Har fortfarande som mensvärk till och från samt får kramp i livmodern (och känns även nedanför men kanske inte är så?) efter ex sex.

Pratade med barnmorskan när vi var där och hon sa att det är helt normalt, livmodern växer och förändras och då det är en muskel (enligt henne) kan den krampa och liknande :)
Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!