• kaaatie

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

Hej! Jag hoppar också in här och hoppas det är okej. Jag och min sambo har tagit beslutet att nu är det dags för tillökning. Jag har precis haft mens och slutat med mina P-piller. Nu inväntar vi ägglossningen så vi kan påbörja bebisbakandet.

Jag har ätit P-piller i 11 år och vet att det kan ta ett tag innan det blir någon bebis. Någon som har erfarenheter av detta? Hur långt tid tog det för er?

• kaaatie

Åh grattis till plussen!

Själv har jag ömma bröst, mår lite illa från och till, värk i nedre magen. Känner mig uppblåst. Kan det va så att det är nått på G? BIM 22/10, så jag lär ju få vänta med de där testet ett tag till.

Vi håller tummarna iallafall. :)

• kaaatie

Tog två test igår, ett digitalt och ett vanligt. Jag fick fram ett plus.. Jag är alltså gravid!

Så mycket lycka i vårt liv just nu.

• kaaatie
    emzerus skrev 2014-10-26 18:16:46 följande:

Hade ÄL den 16 oktober o tror att jag har bim den 1 eller 3 november (min mens sist kom förtidigt så vet inte riktigt hur jag ska räkna)...
    Den här veckan har jag haft ´ont i magen, längre ner o ibland känts som små stick o varit väldigt yrslig o lätt illamående hela tiden. Läser jag in för mkt i det hela om jag tror att det är graviditetstecken...känns som om det kanske är för tidigt för alla dessa symtom?
    Är det kanske magkatarr som spökar?

Det låter som mina symptom och plussade i fredags. Tycker du ska vänta till 1 nov och testa då.. Håller tummarna för dig!
  • kaaatie
    emzerus skrev 2014-10-28 08:44:38 följande:

Kunde inte hålla mig att testa... testade mig igår kväll bim -5. Visst är det ett svagt plus?

Jag kan se plusset! :)
Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!