• MissMs

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

Ny här på forumet!
    Jag och min sambo har försökt i ca 6 mån utan resultat!
    Han har två barn sen innan, och detta kommer bli mitt första!
    Ska egentligen ha Pms nu på måndag, men kunde inte hålla mig och tog ett test idag, som va negativt.. :(
    Får hoppas att nästa månad blir min månad..

• MissMs
    Frallanz skrev 2014-10-04 14:22:45 följande:
    MissMs: Välkommen in i värmen! 6 månader är en lång väntan :/ detta är mitt första försök, med första barnet, så jag har inte så jättestor erfarenhet av barntillverkningen. När har du BiM då?
    Malin Cc skrev 2014-10-04 14:11:18 följande:

Inatt kom tant röd .. :(

Malin Cc: Den där jäkla röda kärringen :( beklagar! 
    Men nu siktar vi in oss på nästa ÄL för din del, och troligtvis för min med.
    Jag har 8 dagar kvar till BiM, men känner ändå att det inte är riktigt min tur nu.

Håller tummarna för att det tar sig vid nästa försök för dig! 

Ja, sambon tycker inte alls att det är länge.. men för mig känns det som en evighet! Skrikandes Det enda positiva är väl att man hinner inhandla det mesta, så utgifterna lär inte bli så stora när man väl blir gravid, haha!
    mitt BiM är på tisdag, så ja.. det finns väl kanske lite hopp ännu!
  • MissMs
    Frallanz skrev 2014-10-04 14:42:41 följande:

Haha, ja karlar ;) 
    Ja, så är det ju! Jag vill dock inte köpa nåt än förrän pluset är där.
    Har spjälsäng, matstol och en säck med flick-/pojkkläder som jag tagit hand om efter mina yngsta småsyskon sen de var bebisar :)

Men mer än så har jag inte, och längtar efter att få kika på barnvagn med min sambo! Hoppas det blir snart för både dig och mig :)

Hahaha, typ...

Jag har inte kunnat hålla mig där! ser jag någon bra deal så köper jag det, så förra veckan hittade jag lite erbjudande på stokke! så det fick bli en spjälsäng och deras tripp, trapp stol! Drömmer
    Joolz barnvagnar hittade jag en bra deal på när jag va i tyskland, så jag köpte med mig en sån hem!
    kläder har jag dock inte köpt än, det får vänta tills jag plussar! 

Ja, hoppas det går snabbare för dig än vad det har gjort för mig! :)
  • MissMs

BIM +10 idag! Fortfarande negativt på stickan, vilket är sååå frustrerande!

Vill bara veta nu!!

Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!