Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
Hej! Hur har jag missat denna tråden? Låter som ett trevligt forum ju!!
Jag är 25, min man är 26. Vi bor i Skåne och är inne på tredje försöket. Hoppas det blir bebis i juni :)
Hej! Hur har jag missat denna tråden? Låter som ett trevligt forum ju!!
Jag är 25, min man är 26. Vi bor i Skåne och är inne på tredje försöket. Hoppas det blir bebis i juni :)
Har beställt Clearblue digitalt ägglossningstest nu, ett 10-pack... Vet någon när man börjar att testa m stickorna?
Jag började också testa tidigare första cykeln. Blir nog bra! Lycka till!
Fick hem stickorna igår o i pappret som var med så stod mkt info. Jag börjar testa på dag 9 tror jag för att vara säker o köper fler stickor ifall att. Känner att jag vill testa denna cykel för att få mera hum om när ÄL är...
Usch allt känns så jobbigt idag känner jag! Jag vet att det kan ta lite tid o vi har inte ens försökt mer än 1 månad men det känns ändå surt när mensen kom ihelgen :)
Stort grattis! Vad roligt! :)
Hej allihopa!
BiM idag, sov en timme och testade sen direkt efter powernapen nyss.
Här har ni resultatet.
Jag är LIVRÄDD!!! :)
Jag fick mens idag tyvärr! Tråkigt men sant, går nu in på försök nr 4 :)
Absolut! Grattis!
Kunde inte hålla mig att testa... testade mig igår kväll bim -5. Visst är det ett svagt plus?
Vad spännande! Hur känner du inför att du kanske är gravid tidigare än planerat?
Hej på er alla!
Hamnade här i mitt sökande efter svar och har nu läst alla era inlägg. Wow, vilken stöttning ni ger varandra!! Jag vill gärna komma in i er värme om det går bra. ????
Jag och min sambo planerar egentligen inte att skaffa barn förrän efter årskiftet men jag slutade med p-pillerna i juni i år (efter 10 års knaprande) då vi bestämt oss för att snart ta stora steget ändå. Jag är 26 och han 30.
Vi kör med avbrutna samlag och har alltså inte försökt "på riktigt" ännu. Men, vi var på semester och han hann inte riktigt dra sig tillbaka innan vid ett tillfälle..men det är inte säkert att något kom helt i heller.
Nu sitter jag här med BiM+4 och letar efter tecken på grav. på internet, haha. Hamnade alltså här och oj! Mkt stämmer in på det en del av er skrivit. Molande i magen, huvudvärk och sjukt trött!
Men, kan det verkligen blivit något? Känns lite märkligt isf.
Jag har iaf beställt stickor idag som ska komma på brevlådan på måndag. ??
Det känns bara spännande! Enda sedan vi bestämt oss för att det är dax med barn så vill jag bara att tiden ska gå fort till vårkanten, såååå drygt att vänta!! Anledningen till att vi egentligen vill vänta är att min sambo ska iväg på en kortare utbildning till våren och blir jag gravid nu så kanske han missar en massa spännande som händer.
Men är det nu så att vår plan inte gick hela vägen så gör det inget alls!