Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
Mensen kom i natt, usch blä det är väldigt jobbigt varje gång den kommer:(. Känner mig väldigt ledsen just nu, vill så gärna ha barn och velat haft de i många år. Men sambon har inte velat det alls.
Mensen kom i natt, usch blä det är väldigt jobbigt varje gång den kommer:(. Känner mig väldigt ledsen just nu, vill så gärna ha barn och velat haft de i många år. Men sambon har inte velat det alls.
Tack så mycket, väldigt skönt att man har andra i samma sits. Ingen vet att vi försöker skaffa barn. Men haft press av familjen ett tag sen jag sluta plugga i jan i år. <3
Neeej, dumma kärringen röd :(
Förstår att du är väldigt ledsen och nere just nu, men du är inte ensam! Vi alla är i samma spår och vi kämpar tillsammans!
Se fram emot nästa Äl, trots att det är svårt att känna lyckan just nu. Men nåndag står plusset där och vips så har du förlöst ditt barn :)
Du är verkligen gravid, grattis :)
Hej allihopa!
BiM idag, sov en timme och testade sen direkt efter powernapen nyss.
Här har ni resultatet.
Jag är LIVRÄDD!!! :)
Åh! Det visade ett tickande hjärta idag :)
Lyckan är så sjukt totalt och jag plussade imorse, bim+7, har fegat riktigt mycket med att testa :P Vilken känsla!
Bim+2 och inge mens i sikte. Trodde den kom i fredags morse men det var bara lite blod och sen kom det inge mer. Haft flytningar och ibland har det vart lite rosa eller brunt blod i. Molvärk till och från, uppblåst som bara den. Hade ont av jeansen i går, tvungen hade de uppknäppta när jag satt i bilen. Tog test i fredags morse Apotekets hjärtans egna men det vart som ett pluss i stället för två streck bredvid varandra. Sen testa igen vid lunch och höll mig i två timmar men det var neg. Ska nog köpa cb i dag och testa i morgon bitti.
Stod inte gravid på testet, så då inväntar jag mensen just nu :/
För mig vet jag inte vad det var, mensen kom på eftermiddagen. ingen aning vad det kan vara, kroppen som spelar ett spratt känns det som ibland bara för man ska hoppas. Hade vart bättre och få mensen på direkt eller ett pluss. Blir bara ledsen av att mensen är försenad. Haft hemsk pms idag och vart sur hela dagen. Nu vill jag att det ska gå fort, så äl är här någongång :) bim 1/12
Exakt likadant har jag haft nu i 2-3 dagar! vad kan de vara tror du?? :)
När har du bim?
Jaha! :) jag hade rosa aktiga flytningar o haft sån konstig mensvärk aktig smärta i äggledarna/livmodern nu i några dagar så har knappt kunnat ha min jeans knäppta :o
Usch mensen kom två dagar tidigare :( Känner mig väldig nere, vill så gärna att sambon och jag ska få ett gemensamt barn och jag har alltid sagt att ja vill skaffa barn innan jag blir 30. Fyller 30år i mars, det blir 8:e försöket.
Väntar på äl och den kommer nog till helgen :)
Hur går det för alla? Några + på gång?
Här är jag på bim -2 molvärk är väl det som jag känner av och haft kraftigt sen i lördags att jag vart tvungen och haft vetekudde.