• Frallanz

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

Hej på er!

Tänkte starta en tråd för oss som startar bebistillverkning av bebis nr 1 :)
    Har idag fått tant Röd på besök så nu inväntar jag ägglossning så att första försöket kan komma igång!

Så för dem som känner att de vill följas åt och stötta/peppa varandra igenom bebistillverkningen så haka på!
    Jag själv kan tycka det vore tryggt och roligt att följa andra i samma tankar :)

Kram på er!

• Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
  • kaaatie

Åh grattis till plussen!

Själv har jag ömma bröst, mår lite illa från och till, värk i nedre magen. Känner mig uppblåst. Kan det va så att det är nått på G? BIM 22/10, så jag lär ju få vänta med de där testet ett tag till.

Vi håller tummarna iallafall. :)

• Frallanz
    kaaatie skrev 2014-10-14 09:45:43 följande:

Åh grattis till plussen!

Själv har jag ömma bröst, mår lite illa från och till, värk i nedre magen. Känner mig uppblåst. Kan det va så att det är nått på G? BIM 22/10, så jag lär ju få vänta med de där testet ett tag till.

Var och en känner ju olika :)

Jag själv kände av molvärk och ömma bröstvårtor en hel vecka innan mens. Tyckte det var konstigt med mensvärk redan, men jag hade ställt in mig pä att det inte tagit sig aå jag tänkte inte mer på det. Var även sjukligt trött, vilket var enda anlednigen till att jag tog ett test samma dag mensen var beräknad. Lycka till! Uppdatera om hur du mår o hur det går :)
  • Hippo83
    kaaatie skrev 2014-10-14 09:45:43 följande:

Åh grattis till plussen!

Jag har också BIM 22/10. Har igår och idag fått mensvärk men försöker att inte tänka på det. Sannolikheten för att det ska ha tagit sig är ju väldigt liten särskilt som det är första försöket.

Och sen måste jag ju också säga grattis till dig Frallanz
  • PillanJ

Jag fick mens idag tyvärr! Tråkigt men sant, går nu in på försök nr 4 :)

• Frallanz
    Hippo83 skrev 2014-10-14 16:33:09 följande:
    Jag har också BIM 22/10. Har igår och idag fått mensvärk men försöker att inte tänka på det. Sannolikheten för att det ska ha tagit sig är ju väldigt liten särskilt som det är första försöket.

Och sen måste jag ju också säga grattis till dig Frallanz
    Säg inte det, jag ställde in mig på att det inte skulle ha tagit sig på denna ÄL, då det var första försöket för mig men jag fick mig två streck på BiM dagen så man ska aldrig säga aldrig :)

Tack o tack, håller tummarna för er andra nu!
  • jvissing
    GrönTröja skrev 2014-10-14 17:10:45 följande:

Vad tror ni om detta?

phpKahXOq58179.jpgphpboKsu886744.jpg

är det grav eller äl test? :) Om gravtest så grattis :))
  • GrönTröja
    jvissing skrev 2014-10-14 17:17:58 följande:

är det grav eller äl test? :) Om gravtest så grattis :))

Det är gravtest :) Tror du det är ett svagt positivt? ????
  • jvissing
    GrönTröja skrev 2014-10-14 17:22:44 följande:
    Det är gravtest :) Tror du det är ett svagt positivt? ????
    absolut, det syns ju ett extra sträck :))
  • Frallanz
    GrönTröja skrev 2014-10-14 17:10:45 följande:

Vad tror ni om detta?

Grattis, där är ett extra streck så nog är det positivt allt :) vilken bimdag är du på?

Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!