Inlägg från: themia |Visa alla inlägg
  • themia

Smutsiga sanningar om S!

Gert skrev 2015-08-05 10:40:35 följande:
    Tycker du det bara för att Socialdemokraternas historia är mycket mera blodig än Sverigedemokraternas?
    Med din egen definition på Sverigedemokrater har SD ingen historia, så en jämförelse är omöjlig.

Men menar du nazismens historia, så är dess blodighet i en helt egen klass ojämförbar med något annat, utom möjligen alls Djingis Khan
  • themia
    Gert skrev 2015-09-05 09:12:53 följande:
    Efter knappt 13 år lämnar nu Veronica Palm riksdagen. Eftersom hon satt längre tid än 12 år har hon rätt till full garantilön från riksdagen fram till 65-års ålder.

Mycket väl tajmat måste jag säga. Det är nästan som att det var planerat från början. Det smutsiga hyckleriet inom Socialdemokraterna vet inte gränser.
    Förklara varför det är hyckleri att utnyttja sina lagliga rättigheter.
  • themia
    Efter knappt 13 år lämnar nu Veronica Palm riksdagen. Eftersom hon satt längre tid än 12 år har hon rätt till full garantilön från riksdagen fram till 65-års ålder.

Mycket väl tajmat måste jag säga. Det är nästan som att det var planerat från början. Det smutsiga hyckleriet inom Socialdemokraterna vet inte gränser.
  • themia

• themia
    Anton Chigurh skrev 2015-09-11 11:36:03 följande:
    Varför tror du Bodström INTE tog ut sin lagstadgade pension/inkomstgaranti på min 44.000 kr varje månad tills dagen han fyller 65 år ???

Fast han hade all rätt i världen...!
    Om du nu tar dig besväret att citera min fråga till Gert, varför inte samtidigt göra ett försök att svara på frågan?
  • themia
    Anton Chigurh skrev 2015-09-16 07:51:43 följande:
    Men skärp dig för helvete !!!
    Synnerligen charmigt måste jag säga! (Du lär ju vara FL:s charmigaste skribent, har jag hört)

Att du inte har något svar på frågan får jag väl försöka stå ut med.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om S!