Inlägg från: Padirac |Visa alla inlägg
  • Padirac

Smutsiga sanningar om S!

Bejje skrev 2019-10-16 23:28:34 följande:
    Tror nog att Övriga partier har mycker mer i bagaget än SD har. Eller ja, jag vet att dom har det. Finns otroligt mycket rasism, nasism och fruktansvärda beslut i historien bland andra partier långt innan SD kom till.

Det är dock totalt tyst om det i media. I forum först det fram ibland, men i media är det inte ett enda medieinstitut som vill ta upp historien om andra partier, bara SD är intressant, men om man skulle ta upp andra partiers historia på allvar i media så skulle det vara minst lika illa som SD, ja mycket värre t.o.m.

Vad sägs om "Bondeförebundet"/C och deras rasistiska propaganda? Värre rasism får man leta efter.
    Värre rasism letar man efter och hittar det hos SD och i deras principprogram - 'nedärvd essens' 
  • Padirac
    auster skrev 2019-10-20 01:02:50 följande:

Jag vet inte vad terrorforskaren Magnus Ranstorp tycker om Waberi. Han har inte uttalat sig om det. Uppenbarligen tycker han det är ett mycket större och mer omfattande hot att socialdemokraterna är infiltrerade av islamister, än ett enskilt fall hos m. Man ska komma ihåg att Socialdemokraterna har ett stort organiserat samarbete med islamistiska organisationer i syfte att sharia-anpassa Sverige i utbyte mot klanröster. Det är ju väldigt allvarligt.

Det finns inga belägg för påståendet att S har som syfte att sharia-anpassa Sverige.
  • Padirac
    auster skrev 2019-10-20 21:48:38 följande:

Det finns gott om belägg:

Och var är skrivelsen om sharia?

Ditt påstående är attlikna alla SDsympatisörer med nazister, vilket inte alls är sant.
  • Padirac
    auster skrev 2019-10-21 00:29:35 följande:

Kravet från SMR var bland annat särlagstiftning för muslimer. Det är en omskrivning för sharia. Därutöver krav på att muslimer tillsätts på ledande poster inom s, könsuppdelade simhallar, koranskolor, bidrag till moskeer och annat som sossarna levererat. Och SMR har som bekant levererat utlovade röster till sossarna.

Jamen fram med dokument och texter som skriver Sharia då..
  • Padirac
    auster skrev 2019-10-24 23:48:19 följande:

Det har sossarna tecknat med SMR i utbyte mot klanröster

Var står det om sharia då?
  • Padirac
    auster skrev 2019-10-31 11:28:58 följande:
    När sossarnas äldre kärnväljare faller bort av ålderdom och arbetarväljarna flyr till SD har Löfven vänt sig till islamister och nyanlända. Det sker i så kallade valskolor och i samarbeten islamistiska organisationer. Därför ser sossarna mellan fingrarna på hedersförtryck och antisemitism. Bidrag och sharia-anpassning av Sverige mot klanröster. Löfven har inte tvekat att bjuda hit så många migranter som krävs för att säkra sosse-makten.
    Det var det där med länken till sharia-avtalet - som du fortfarande inte kunnat prestera 
  • Padirac
    auster skrev 2019-11-02 12:53:53 följande:
    Det är lätt art hitta artiklar om socialdemokraternas avtal med islamistiska organisationer. Jag har redan länkat till en del av dem. Nu när SD är största parti bland LO-arbetare och äldre sosseväljare faller bort av ålderdom, är det sharia-anpassning av Sverige som ger Löfven en ny väljarbas. Sossarna skryter öppet om att 70 % av muslimerna röstar på s.
    Nää, du har inte länkat till något avtal trots att du påstår att detta finns.

Du har pekat på massa olika saker och sen har du dragit en felaktig slutsats, eller så vet du inte vad termen avtal betyder och innebär.
  • Padirac
    auster skrev 2019-11-09 15:17:04 följande:

Avtalet mellan socialdemokraterna och islamistiska SMR finns på nätet, men man får inte länka till det här. Men det beskrivs utförligt i SvD och Expressen.

Myndigheten för Samhällsskydd och Beredskap släppte 2017 en rapport som beskriver hur Socialdemokraterna och Sveriges Muslimska råd ingår avtalet i syfte att shariaanpassa Sverige. Syftet var särlagstiftning och parallellsamhälle för muslimer i Sverige. 

På senare år har det rapporterats mycket om hur Socialdemokraterna infiltrerats av islamister.  

www.msb.se/Upload/Kunskapsbank/Studier/Muslimska_Brodraskapet_i_Sverige_DNR_2107-1287.pdf

Så du menar att det finns avtal och material som S och islamister har skrivit under på nazistiska sidor på nätet?

Ja du, det är ju knappast så att det gör dig trovärdig att gå ärenden för dem.
  • Padirac
    Kverulant67 skrev 2019-11-10 00:01:06 följande:
    Uppdrag granskning i SVT visade samma sak där man tog röster pga märkliga fördelar för muslimer. Det gick väl förra året.
    Visade uppdrag granskning ett avtal! Du måste hitta länken och lägga upp den - detta underskrivna avtal måste vara rubrikskapande på kommunikationsavdelningen på Katarinagatan.

Är du säker på att det inte är SDs avtal med NSDAP?  Underskrivet ledaren själv, ja JÅ alltså.
  • Padirac
    Kverulant67 skrev 2019-11-10 00:56:50 följande:
    Jag vet inte vad SD har med S smutsiga affärer att göra..... Personligen skiter jag i SD eftersom jag inte röstar på dom.

Om du nu vill veta så lär programmet ligga kvar på SVT-play, det handlar om en kommun nära Stockholm. Man lovade en Muslimsk förening en lokal i utbyte mot röster. Den ansvariga s-politikern fick avgå.....

Ni är så fina i era foliehattar som vägrar tro på fakta....
    Så det är det som är avtalet!  att en nu avsatt kommunpolitiker försökte byta en lokal mot röster.

Det är kanske så att du skiter i SD, men likväl sjunger du i stort samma sång som det sjungs på SDs kommunikationsavdelning.

https://www.dn.se/nyheter/politik/sa-tog-hogerpopulistiska-sidor-over-valrorelsen-pa-facebook-med-hjalp-av-sd/

Så länge det fortsätter tar jag mig friheten att peka på likheterna.
  • Padirac
    Kverulant67 skrev 2019-11-10 01:19:09 följande:

Tja för tokvänstern så verkar alla som inte lyder det röda vara SD. Hur fan tänker du människa????

Och varför i h**** drar du in SD i en tråd om S:s totala kollaps?

Är det pga att SD är på väg om S i det senaste undersökningarna???

Jag har sagt det tidigare och gör det igen! Jag röstar M och INTE SD!

Jamen sluta då sprida SDs propaganda och fake news och håll dig till fakta.
  • Padirac
    K Markatta skrev 2019-11-11 21:51:06 följande:
    Inom S blir man tydligen utfryst om man råkar bli kär i fel person:

www.svt.se/nyheter/lokalt/gavleborg/nina-burc...

Så intoleranta är väl inte de andra partierna?
    https://www.st.nu/artikel/skalin-sd-hittade-karleken-utomlands

Enligt målet för kärleken så gör hans egna parti skillnad på vem man får älska - bara människor som kan bidra till samhället får älskas och välkomnas

https://www.st.nu/artikel/skalin-sd-hittade-karleken-utomlands

Svar på tråden Smutsiga sanningar om S!