Smutsiga sanningar om S!
Regeringen Löfven kan inte stava till government!
Snacka om pinsam miss! Högst upp på google också.
Regeringen Löfven kan inte stava till government!
Snacka om pinsam miss! Högst upp på google också.
Pinsam kopia på en annan tråd. Precis som sidor på Facebook som kopierar antirasisternas sidor. Bekräftar min övertygelse om rasisternas mognadsnivå.
SSU och andra socialdemokrater gick hand i hand med vänsterextremister under deras gemensamma upplopp på Östermalmstorgs tunnelbanestation i går. SSU-flaggor ven i luften tillsammans med Ung Vänsters flaggor och andra radikala vänstergrupper
Tar S verkligen avstånd från våld, extremvänstern och skadegörelse? Jag har svårt att se det.
Det är nog dags för Stefan Löfven att utförda nolltolerans mot vänsterextremism inom partiet.
... eller nolltolerans mot skadegörelse och upplopp.
SSU demonstrerar tillsammans med kommunister.
tinyurl.com/nzvhtfc
S-profilen och ex-ministern Björn Rosengren köper lyxvilla i Saltsjöbaden för 31 miljoner kronor. Han är då ingen fattig pensionär.
www.di.se/artiklar/2015/8/10/ex-ministern-koper-lyxvilla/
Efter knappt 13 år lämnar nu Veronica Palm riksdagen. Eftersom hon satt längre tid än 12 år har hon rätt till full garantilön från riksdagen fram till 65-års ålder.
Mycket väl tajmat måste jag säga. Det är nästan som att det var planerat från början. Det smutsiga hyckleriet inom Socialdemokraterna vet inte gränser.