BF april/maj 2015 och tidigare haft HF/grav.kompl.
Hej!
Kan jag hoppa in här? Har bf 31/5 och väntar en liten kille tillsammans med min sambo. Är första barnet och än så länge har det varit berg-och dalbana!
Innan jag blev gravid så trodde jag mer eller mindre att det var ett plus på stickan och efter 9 relativt mysiga månader så kom bebben ut...
Från jag fick plusset så har det varit en del tunga grejer och har dessutom ett mf färskt bakom mig. Det var en läkare som sa att det inte var något foster i v7 och sa till mig att det kommer bli ett missfall till (bebben fanns där en vecka senare när vi tittade), under kubbtestet så fick vi 1/31 chans att vår bebbe hade ett kromosomfel (så blev det inte) och sedan en vecka tillbaka har jag haft blödningar som vi alla först trodde berodde på en uvi. Idag kom massor blod på morgonen och det blev ytterligare ett besök på sjukhuset. Nu är jag ordinerad vila en vecka framöver och ska ta någon medicin som ska stoppa blödningarna.
Är det fler än jag som inte har den där idylliska graviditeten och som bara längtar fram till vecka 40 redan nu? (Är i vecka 22, så många veckor kvar för min del.)