• pelli

Trekant

Är det så att ni söker en kille härifrån? Man kan få den uppfattningen när man läser. Inget fel i sig.

• pelli

En trekant i kistan.... blir inte det väldigt trångt? ;)

• pelli

Känns mer lockande att mysa uppe på ett moln men en gäst.... o mindre lockande om man får göra det nere i värmen. Om trekantsmys i det levande livet medför att man per automatik förpassas till de lägre regionerna i nästa liv känns det ju lite trist!!

• pelli

Vi har nyligen för första gången testat med en annan man (jag är inte bi). Vill absolut inte rekommendera ngt... men för oss var det superbra. Glad

• pelli
    Anders 386 skrev 2014-09-30 09:57:34 följande:
    Jag tror att för många män som vill ha med en extraman är en stor del av kicken att det är just med min fru/partner som det händer. Så känner iaf jag. Det är omöjligt att förklara för den som inte tänder på det. 

Därför tror jag att om partnern säger nej är det inte speciellt intressant att försöka hitta en annan kvinna och man till en trekant. Det är iofs kul det också, men det är inte samma kick som med sin egen partner.
    Ja så är det, och tokigt vore det väl annars?
  • pelli

Är det inte så att det ofta är killen som driver på? Kul med Jojohanna där tjejen verkar vara lika mycket drivande som killen

• pelli

Lycka till även härifrån!
    Vi är också på gång när vi fått kontakt med någon som känns rätt. Hör av er om ni vill ha råd från en annan 'nästan' nybörjare.

• pelli

.... det är ganska ovanligt att i grunden självsäkra och trygga människor klankar ner på andra på det sätt som sker av anonym person här ..

• pelli

Det var bara en reflektion. Tyvärr är nog dina uttalanden mest lustiga. Fortsätt gärna att roa oss :)

Svar på tråden Trekant