Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Trekant

Anonym (Trekantsmys) skrev 2014-09-24 12:34:32 följande:

Hej
    Min fru vill gärna ha en trekant med någon fin kille. Jag känner också att det skulle vara fint om vi får uppleva en trekant där killarna gör det skönt för henne. Vi har pratat om risker och gränser men vad finns mer att tänka på och hur träffar man rätt kille?

Som jag har skrivit i en tråd förut tycker jag att man ska vara ytterst försiktig med trekanter. Jag förlorade min fästmö i en trekant. Man ska nog vara väldigt trygga och erfarna med varandra och även ha tydliga gränser och spelregler. Och sedan följa dem.
  • Anonym (Man)
    In trouble skrev 2014-09-24 12:50:44 följande:

Ni bör förmodligen prata igen detta en massa gånger innan så ni vet exakt hur rollerna ska vara uppdelade. Bästa för er är nog att hitta en undergiven kille som lyder er

Lycka till !

I vårt fall var det tänkt att den extra  mannen skulle ha en lite försiktig roll och mera vara med "från sidan", men han tog genast ledningen och körde allt i kras för mig.
  • Anonym (Man)
    In trouble skrev 2014-09-24 13:05:52 följande:
    Det är ju därför det är viktigt att han är undergiven

Ledsen för din skull dock.

Vi tänkte oss att han var lite försiktig och lyhörd av sig, men när han blev tänd blev han som förvandlad.

Jo det var jättejobbigt. I dag har jag dock en helt ok relation till dem båda.
  • Anonym (Man)
    Anonym (F) skrev 2014-09-25 17:25:08 följande:
    Fast det va nappade en förlust av en som vill ha trekant var glad istället .
    Vad menar du riktigt? Varför ska jag vara glad?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Trekantsmys) skrev 2014-10-01 09:28:10 följande:
    Ja, ibland är det lite svårrt me språåket!
    Jag/vi som trådstartare har blivit inte mycket men lite klokare och lite roade.
    Vi har tagit ledig imorgon och ikväll ska vi träffa en ung kille på hotell..... lite nervöst men väldigt spännande!!
    Hoppas verkligen att det går bra för er. Du får berätta sen. Var har ni satt gränserna? Hur långt får han gå?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Trekantsmys) skrev 2014-10-01 14:27:15 följande:
    Ja vi har satt ganska tydliga gränser och avstämningar. Kan kanske återkomma till dig angående gränserna och hur vi lyckades.... sen vet man ju aldrig om vi ens går så långt Flört

Ja hur gick det? Bättre eller sämre än förväntningarna?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Trekantsmys) skrev 2014-10-02 17:19:00 följande:

Trådstartaren här!

Vi hade en väldigt härligt kväll/natt. Vi gjorde bara en liten justering jämfört med vår plan :)

Det var spännande, mysigt och sexigt!!

Vi tror det var bra för oss att killen var mycket yngre och på så sätt inget hot för oss. Vi fick mersmak... även om det inte kommer att bli en slentrianmässig vana.

Gick han ända fram till samlag alltså? Kom hon med er båda? Gjorde ni killar något med varandra?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Trekantsmys) skrev 2014-10-02 18:19:54 följande:

Det blev samlag och orgasmer ;)

Jag är inte bi... .om det har någon betydelse.

Ni var med henne växelvis alltså? Jättehäftigt för alla när det funkade.

Jag är inte heller bi, men vår extraman körde mig till orgasm ändå, så kan det gå.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Trekantsmys) skrev 2014-10-02 18:30:27 följande:

Jag är inte heller homofob :)

Växelvis och lite samtidigt.

Inte bi och inte homofob, men blev det något mellan er killar eller inte? Att det blev det i vårt fall var helt överraskande och inte önskvärt, men skönt.
  • Anonym (Man)
    Anonym (samba) skrev 2014-10-26 06:44:46 följande:
    Håller helt med ,Män kan få prestationsångest och det finns alltid risker om hon vill träffa bara honom sedan. Det kan bli varannan  gång , bra ena gången sämre nästa..

Vi är ju inte bara sexmaskiner utan har känslor också

Annars tror jag det kan vara individuellt. Vissa lider och undrar i förvägen hur det ska bli, Andra mår bra av det. En strark relation i grunden kanske det bästa
    Vi trodde att vi hade en stark relation men inte tillräckligt tydligen. Under trekantens gång gled hon bort från mig och när den var över var hon och den andre mannen redan ett par. För mig återstod bara en nederlagsvandring hem till min egen bostad.
  • Anonym (Man)
    NicKnejm skrev 2014-10-30 13:18:55 följande:

Du hade otur och kvinnan verkar vara hjärtlös.

Otur, ja. Ett väldigt nederlag. Men hjärtlös nej. Hon drabbades också av det på ett sätt hon inte kunde kontrollera. Hon hade svåra känslor efteråt. Vi har pratat om det i efterhand och har i dag en ok kontakt. Men jag har inte kunnat gå vidare och ha sex eller ny relation.
Svar på tråden Trekant