Trekant
Hej,
Jag och min fru har en del erfarenhet av detta. Vi startade med att prova parklubb, det var bra för oss, trevligt och anonymt vilket i början var bra eftersom vi var så jävla fega. Men vi fick en skön och spännande upplevelse.
Därifrån har vi ju haft många fantasier och den mest återkommande fantasin var att vi hade med en extra man. Vi har träffat 6 olika män genom åren, några har varit riktigt bra och andra har varit mindre bra, ingen direkt dålig.
Vi har sagt att allt är tillåtet så länge man tycker att det är skönt, men precis som när vi har sex själva så kan och ska man alltid kunna säga stopp när det inte känns bra. Den som säger stopp eller nej är aldrig svaret skyldig, förklaringar är överflödiga.
Mitt råd är alltså att vara tydliga med varandra och den tredje parten, vad man gillar och framförallt vad man inte gillar.
Väl i lekarna är det 3 personer som har sex, efteråt är ni ett par igen. Det funkar bra för oss. Jag tror också att det är blir lite lättare för extramannen att vi är tydliga och att han inte ska känna att allt bara sker på våra villkor.