Inlägg från: Anonym (F) |Visa alla inlägg
  • Anonym (F)

Trekant

Anonym (Man) skrev 2014-09-24 12:46:48 följande:

Som jag har skrivit i en tråd förut tycker jag att man ska vara ytterst försiktig med trekanter. Jag förlorade min fästmö i en trekant. Man ska nog vara väldigt trygga och erfarna med varandra och även ha tydliga gränser och spelregler. Och sedan följa dem.

Fast det va nappade en förlust av en som vill ha trekant var glad istället .
  • Anonym (F)

Bra sätt att trycka fram de allra e uppriktiga egenskaper hos sin partner ...

• Anonym (F)

Vilken möjlighet du har att få en ny fru (-: ge efter och ställ upp .

• Anonym (F)
    Anonym (Man) skrev 2014-09-25 18:23:20 följande:

Vad menar du riktigt? Varför ska jag vara glad?

Ja Vaddå din fru fick smak på mer och. mer eller som jag fattade det , bara skaffa ny fru med stake i .(-:
  • Anonym (F)

Ts Har du lovar så är det ju bara ställa upp ...(-:

• Anonym (F)

Du kan väl inte sätta reg

Viljar skrev 2014-09-26 03:49:52 följande:

Tror det är rätt viktigt att se till att det inte är en vän man gör det med i alla fall.. Kan bli en väldigt udda stämning er emellan efteråt.. Även om det nu inte va menat så från början...  Väldigt lätt att den andre parten blir lite lätt svartsjuk och funderar över hur mycket den andra vill med "Nr 3" När du inte är med... Och sen att man pratat genom det ordentligt innan, så båda är med på samma sak.. Vilka regler som gäller och  liknande..  Kanske skulle vara lättare att ge sig iväg på en swingersklubb eller kryssning för att hitta nån ni tycker skulle passa...

Vill de ha det med en vän. så är det deras val . Svartsjuka borde ni tänkt å från början .
  • Anonym (F)
    NicKnejm skrev 2014-09-26 08:59:36 följande:

Om kvinnan vet med sig själv sedan tidigare erfarenheter i livet att hon lätt får känslor för en man hon har sex med så är det bara att hoppa över slikt lekar. Det måste finnas en inre switch som kan skilja på hobbysex och det man har under täcket hemma på tu man hand.

Löjligt man skaffar en partner som har skinn på näsan , och kan ge klara direktiv .(-: känslor är väl bättre än en svart själ .
  • Anonym (F)
    NicKnejm skrev 2014-09-26 08:59:36 följande:

Om kvinnan vet med sig själv sedan tidigare erfarenheter i livet att hon lätt får känslor för en man hon har sex med så är det bara att hoppa över slikt lekar. Det måste finnas en inre switch som kan skilja på hobbysex och det man har under täcket hemma på tu man hand.

Betyder inte att hon får känslor för allt och alla bara för hon fick det för en . Dör finns inte ruter nog i er .(-:
  • Anonym (F)
    NicKnejm skrev 2014-09-26 10:54:23 följande:

I vem? Ruteri vem? Du svamlar och provocerar. Och har ingen aning om någonting.

Aj du snackar en massa .Ska va skinn på näsan.
  • Anonym (F)

Blir ni. Lyckliga eller känner glädje av att ha trekanter så tycker jag ni ska göra det .

Svar på tråden Trekant