• NicKnejm

Trekant

Det här ämnet dyker upp vid jämna mellanrum och jag plus några andra insatta har skrivit spaltmeter i ämnet. Prova sök i gamla trådar.

Korta drag:
    Sök på kontaktsajt, lägg ner tid o möda, berätta för män vad som förväntas och fråga vad de vill och triggas av. Var tydlig med gränser för honom.

Tillåt varandra inom paret att få den bekräftelse hon/han vill, tillåt jobbiga frågor både innan och efter en träff.

Puaha inte fram något.

Om ni träffar man aom känns bra, vänta inte för länge med att ha sex. Finns risk att laddningen försvinner pga för mycket tid till samtal som gör mannen mer mänsklig och mindre till levande sexleksak. Däremot efter sexet kan förtroliga samtal inledas och vänsksp byggas. kan låta konstigt i oinvigds öron. Men tro mig, det är så det fungerar för att komma igång med hobbysex där man bjuds in som krydda.

• NicKnejm

Om kvinnan vet med sig själv sedan tidigare erfarenheter i livet att hon lätt får känslor för en man hon har sex med så är det bara att hoppa över slikt lekar. Det måste finnas en inre switch som kan skilja på hobbysex och det man har under täcket hemma på tu man hand.

• NicKnejm

I vem? Ruteri vem? Du svamlar och provocerar. Och har ingen aning om någonting.

• NicKnejm

Jo jag var drivande frånbörjan. Men så kom min tjej från långt liv med en man som var som kompis från början. Hon var inte i början med mig särskilt avancerad i tanken eller handling. Det har växt frami vårt förhållande. Nu är det hon som kan sms:a mig och fråga -"vad sägs om herr-X på torsdag?"
    Hon vill till och med gå på klubb och även prova flera män.

• NicKnejm

Varje gång trådar startas om flersamt sex konmer det in osympatiska personer som klankar ner på det som diskuteras. Ibland kommer det in riktiga idioter också. Som i fallet F

• NicKnejm

Ja men det är andra som hsr trekant. Du behöver inte. Om du skall trolla , så gör det med finess...

• NicKnejm

Det är en stor gåva att finna total frihet och välbefinnande kring lekfullt samliv. Oavsett om det enbart är melllan två eller med flera. I
    Alla envar har sina preferenser vilket ingen annan får döma.

• NicKnejm

Det är det bästa som finns för ett par där både mannen och kvinnan har flera triggers kring scenariot. Kåtrus är en drog som är gratis och nyttig.

Svar på tråden Trekant