Inlägg från: Anonym (F) |Visa alla inlägg
  • Anonym (F)

Trekant

Jojohanna skrev 2014-09-29 16:48:07 följande:

Det gäller ju att kunna ta det för vad det är, nämligen sex med lite krydda och variation. Om man blandar in känslor i sex med automatik, då kan det bli svårt.

Jag kan verkligen njuta av att se min sambo med en annan kvinna, se henne och honom njuta och få vara med på ett hörn med händer och mun. Eller att kunna suga honom samtidigt som jag har en annan man inne i mig, fantastiskt skönt! sen när den extra personen gått finns energin och kåtheten kvar hos oss.

En känslomänniska med äkta känslor går inte det , tycker det låter redan äckligt att ens röra vid den andra efter att ha varit i en annan raka vägen i duschen Tvötta sig med pekpinnar .(-: ja vi är olika .
  • Anonym (F)
    Jojohanna skrev 2014-09-29 16:48:07 följande:

Det gäller ju att kunna ta det för vad det är, nämligen sex med lite krydda och variation. Om man blandar in känslor i sex med automatik, då kan det bli svårt.

Jag kan verkligen njuta av att se min sambo med en annan kvinna, se henne och honom njuta och få vara med på ett hörn med händer och mun. Eller att kunna suga honom samtidigt som jag har en annan man inne i mig, fantastiskt skönt! sen när den extra personen gått finns energin och kåtheten kvar hos oss.

Fast älskar du din sambo , fantisera ok men verklighetsmässugt är det väl en aning annerlunda .
  • Anonym (F)
    Pellemannen skrev 2014-09-29 17:23:30 följande:

Har du F egna erfarenheter av detta som gått åt pipsvängen? Eller gillar du det bara inte? Det är ju helt ok, men det måste också vara ok att gilla det så länge man inte skadar andra. Eller hur?

Nej inga erfarenheter av det där , räcker att föreställa sig, men en sak vet jag att intresset för det är stort inte jag då men allmänt .
  • Anonym (F)
    Pellemannen skrev 2014-09-29 17:23:30 följande:

Har du F egna erfarenheter av detta som gått åt pipsvängen? Eller gillar du det bara inte? Det är ju helt ok, men det måste också vara ok att gilla det så länge man inte skadar andra. Eller hur?

Ja alla får göra som de vill . Det är upp till dom .
  • Anonym (F)

En fråga till er erfarna , hur skulle ni göra om en av er vill men inte den andra , skulle ni då göra det med eller utan er partner fast ned andra ? Bara nyfiken hur ni funkar i tankar ?

• Anonym (F)

En fråga till er erfarna , hur skulle ni göra om en av er vill men inte den andra , skulle ni då göra det med eller utan er partner fast ned andra ? Bara nyfiken hur ni funkar i tankar ?

• Anonym (F)
    Anonym (F) skrev 2014-09-29 18:46:48 följande:

För gör ni det kan ni inte räkna er i partnerskap .(-: annars är det fri vilja .
  • Anonym (F)
    Pellemannen skrev 2014-09-29 19:10:18 följande:

Jag skulle inte göra det utan min fru. Jag skulle nog ha lite sorg och tycka att det vore tråkigt, men jag skulle inte riskera vårt äktenskap för det.

Jag är medveten om att det kan låta som att vi är några sexmonster som inte tänker på annat, så är verkligen inte fallet. Vi är helt normala människor med normalt liv men kanske lite mer utsvävande sexlekar. Som vi gör tillsammans.

Ha ha , ja kan nog tänka mig att första intryck med dessas önskemål kan betraktas som sex monster som man blir rädd för .(-:
  • Anonym (F)
    pelli skrev 2014-09-30 09:59:57 följande:

Ja så är det, och tokigt vore det väl annars?

Det krävs ju att ni känner varandra grundligt och känslomässigt och vet vem ni är man kan ju inte direkt ta upp en trekant vid första dejt tex , då handlar det om intryck .(-:
  • Anonym (F)
    Pellemannen skrev 2014-09-30 14:57:49 följande:

Visst är det så. I alla fall för oss. Vi har varit gifta i över 20 år.

Jag håller med Anders 386 och Pelli, det handlar väldigt mycket om att det är gemensamt med sin fru.

Om jag blev singel så tror jag inte att detta skulle vara en del av mitt sexliv på en ganska lång tid.

Varför gör du det då ? Av lojalitets själ ? Gemenskap är annars något man skapar .
Svar på tråden Trekant