Inlägg från: Anonym (F) |Visa alla inlägg
  • Anonym (F)

Trekant

Pellemannen skrev 2014-10-01 08:55:37 följande:

Jag vet inte vad du menar med lojalitets själ. Det är ingen jag känner.

Men om du menar lojalitetsskäl så tror jag att du är ute och snurrar.

Jag kan nog bara konstatera att vi ser olika på saker och ting och du inte förstår vad detta handlar om. Inget konstigt med det.

Jag t.ex. kan inte förstå vad som driver en människa att exempelvis bli Jehovas eller liknande. Så att vi inte alltid förstår andra människors val är ju inte så ovanligt.

Ok kanske förstod det som att nu delvis gör det för att protestera mot Pingströrelsen och jehovas kan insistera på att dom är bakåt och inte riktigt realistiska och. Jordnära .(-:(-:

• Anonym (F)

Förväntningar på grupp sex ? Har ni tappat självrespekten ?

• Anonym (F)
    Anonym (erfaren man) skrev 2014-10-02 14:48:38 följande:

(F) du verkar helt förvirrad... (eller så är jag helt förvirrad?),

jag har svårt att förstå fet mesta av det du skriver.

Grupp sex, vilken grupp är det?

Jag känner inte till vare sig grupp nr 5 eller grupp nr 7, har då även jag tappat självrespekten?

Så vilken grupp är "grupp sex"?

Jag är less på all skit i livet redan och en djävla trekant har jag självrespekt nog att inte blanda mig med sådant .
  • Anonym (F)
    NicKnejm skrev 2014-10-02 15:58:14 följande:

Ja men det är andra som hsr trekant. Du behöver inte. Om du skall trolla , så gör det med finess...

Hör och häpna, allt jag delger här är brutal verklighet så jag råder dig att sluta spekulera och inbilla dig en massa skit .
  • Anonym (F)
    Anders 386 skrev 2014-10-02 16:07:49 följande:

Tänk om du hade haft tillräckligt med självrespekt för att hålla dig utanför tråden också...    

1-0 till dig . Som sagt diskuterar inte ämnet utan med er hur ni fungerar.
  • Anonym (F)
    Anonym (erfaren man) skrev 2014-10-02 16:34:57 följande:

som någon annan sade: "-mata inte trollen..."

Är ni erfarna på mer än ett område? (-:
  • Anonym (F)
    VOX skrev 2014-10-03 17:02:57 följande:

Män är roliga ...bli inte chockade nu killar:

Ska man ha trekant med extra man så behöver man knappast söka ;)

Till TS:

Kul att det funkade. Jag och min fru träffar andra med. Min fru är bs-nyfiken (inte bs, hon tänder på kvinnor men inte känslommäsigt)

Vi har aldrig gjort det till någon stor sak och det är det faktiskt inte. Det är krydda ;)

Fast man ska inte gå med på saker som man tex inte själv vill, för i sitt eget luv är det man själv som bestämmer ..(-:
  • Anonym (F)
    Anonym (Trekantsmys) skrev 2014-10-04 13:27:55 följande:

Ja då har ni lite mer erfarenhet :)

Min fru är inte bs-nyfiken och tänder inte på tanken att dela mig med en annan tjej. Även om det skulle vara lite spännande med en extra tjej så respekterar jag hennes inställning fullt ut. En extra kille är ju däremot numer en krydda hon uppskattar ;)

Ja... vi män är lite roliga :)

Varför inte bara gå olika vägar om ni ändå är med andra .?(-: ert förhållande måste va dåligt då du respekterar inställningen till fru , men inte henne som person .(-:
  • Anonym (F)
    Anonym (3 bröder) skrev 2014-10-04 15:09:39 följande:

Vad är det med er folk? Låt folk tycka och ligga med vem och hur många som helst utan att klanka..det är fantastiskt kul och skönt med trekant med rätt personer...ni som ifrågasätter är nog dom som är mest osäkra på era förhållanden...?

Eller så är det vi som är självsäkra lock vet vad vi vill ha och inte vill ha .(-:
  • Anonym (F)
    pelli skrev 2014-10-04 16:58:31 följande:

.... det är ganska ovanligt att i grunden självsäkra och trygga människor klankar ner på andra på det sätt som sker av anonym person här ..

Det räcker man säger bu såkänner ni er kränkta får ju tåla lite annars kan nio te vistas bland folk .(-:
Svar på tråden Trekant