Inlägg från: Anonym (F) |Visa alla inlägg
  • Anonym (F)

Trekant

Anonym (3 bröder) skrev 2014-10-04 17:25:41 följande:

Tror det bor en liter "swinger" i dig längst därinne..som homofober som är rädda

Anonym (3 bröder) skrev 2014-10-04 17:25:41 följande:

Tror det bor en liter "swinger" i dig längst därinne..som homofober som är rädda

Nej du inte alls...,. Däremot skulle jag bli kränkt av att få frågan om sex med andra av den jag älskar , då jag inte undervärderar mig . (-:
  • Anonym (F)

Fy sjutton visste inte vad swingers betyder slog upp men vilket liv, och vad äckligt så opersonligt fy sjuttons .

• Anonym (F)
    Anonym (3 bröder) skrev 2014-10-04 18:50:15 följande:

Känns som du har ett ensamt och tråkigt liv..?" Slog upp" swingers? Vem "slår upp" 2014? Hört talas om Google? Låter gammal? Det förklarar dina inlägg..

Nog är jag relativt ung ännu men som sagt med ett högt värde .Livet blir ju knappast bättre med det där, vi definierar roligt liv olika .
  • Anonym (F)
    VOX skrev 2014-10-08 15:45:32 följande:

Så du skulle aldrig acceptera att den du älskar skulle kunna vara öppen om allt? ...trots att det bara skulle va en fantasi eller önskan?

Du lever efter normer som skapats av vårat samhälle som formats av religion och traditioner. Inte för att du tycker annorlunda eller inte vill ha sex med fler - utan för att du inte accepterar den tanken.

Jag skulle aldrig någonsin välja bort min fru för att hon inte skulle haft samma önskan som mig. Det är inte så viktigt ...jag skulle därimot ha svårt att acceptera om jag inte skulle få vara 100% öppen mot henne.

Fantasier får den ha och prata om det också men vill den verkställa och trivs med det att ha sex med fler och öppet förhållande osv då passar vi ej ihop någerlunda värderingar lika måste man ju ha .
  • Anonym (F)

[quote=74132685][quote-nick]redwine skrev 2014-10-08 17:28:35 följande:[/quote-nick]

Det är en enorm skillnad på sex o kärlek

nu råkar jag personligen tycka om båda

och tänker inte avstå någon av dem

sen får moraltanter tycka vad dem vill

Sex är sex

kärlek är kärlek...

[/quote

Fast man måste ju ta sina känslor på allvar oavsett om det blir förlust eller ej .(-:

• Anonym (F)
    redwine skrev 2014-10-08 17:28:35 följande:

Det är en enorm skillnad på sex o kärlek

nu råkar jag personligen tycka om båda

och tänker inte avstå någon av dem

sen får moraltanter tycka vad dem vill

Sex är sex

kärlek är kärlek...

Låter inte moget...
  • Anonym (F)

Ni har aldrig funderat på att ta time out och ta reda på vm ni är ?(-:

• Anonym (F)
    Anonym (3 bröder) skrev 2014-10-08 21:49:31 följande:

Det är ju det vi gjort när vi provat trekant med partner..annars funderar man ju bara om man aldrig ptövar något i livet..?

Och ni kom då fram till vem ni är, annars bör man ju inte ha partner innan ni vet vem ni är ??(-:
  • Anonym (F)
    Anonym (F) skrev 2014-10-08 22:03:04 följande:

Och ni kom då fram till vem ni är, annars bör man ju inte ha partner innan ni vet vem ni är ??(-:

För annars kan ni ju inte veta vad för slags partner ni ska ha ?(-:
  • Anonym (F)
    redwine skrev 2014-10-08 22:08:36 följande:

vilken partner man skall ha , kan man ju prova sig fram till

men d¨krävs det ju att man vågar leva...

Leva är inte ligga runt eller hoppa i säng ned första bästa eller flr nöje för mig iaf (-: släppa loss och kunna ha kul en annan sak .?
  • Anonym (F)

Ni blir nog kära i fel sorts tjejer och killar ??

• Anonym (F)
    Pellemannen skrev 2014-10-16 14:39:18 följande:

Tvärtom skulle jag säga. Om jag blir kär i någon som har samma eller liknande sexuella fantasier och preferenser så kan det väl inte bli bättre?

Om jag skulle bli kär i dig så hade vi problem...

Eh tror ju aldrig de slutar bra blir nog bara värre och värre men å andra sidan blir det svårare för er att hitta någon med andra värderingar .
  • Anonym (F)
    Pellemannen skrev 2014-10-16 14:39:18 följande:

Tvärtom skulle jag säga. Om jag blir kär i någon som har samma eller liknande sexuella fantasier och preferenser så kan det väl inte bli bättre?

Om jag skulle bli kär i dig så hade vi problem...

Inga problem som jag skulle blanda mig med ...
  • Anonym (F)
    Anonym (L) skrev 2014-10-16 16:28:04 följande:

Tråkigt för dig! Att leva ett liv utan nyfikenhet och bejakande låter trist. Tur att det finns alla sorter :)

Räcker för mig att va nyfiken på min älskling då behöver inte mer ändå .
  • Anonym (F)
    Anonym (F) skrev 2014-10-16 16:59:21 följande:

Räcker för mig att va nyfiken på min älskling då behöver inte mer ändå .

Eller att det räcker va nyfiken på sin partner men det är upp till var och en att avgöra själv ...
  • Anonym (F)
    Anonym (3 bröder) skrev 2014-10-16 22:02:15 följande:

Tror du behöver en paus härifrån "F"...

Över driv gärna bara för man Inte håller med betyder det inte man ska lämna skeppet det överdrivs alltid i alla avseende .
  • Anonym (F)
    Anonym (3 bröder) skrev 2014-10-16 22:02:15 följande:

Tror du behöver en paus härifrån "F"...

Ja det kommer bli uppehåll .....(-: men för trevliga saker ....
  • Anonym (F)
    Anonym (erfaren man) skrev 2014-10-18 18:57:32 följande:

F, tråden handlar om TREKANT.

Om du inte gillar det så låt tråden och oss andra var ifred,

tack snälla.

Om du söker lite så hittar du säkert trådar som handlar om sådant du gillar. Du får garanterat mycket roligare och du mår säkert mycket bättre om du ägnar dig åt trådar som du gillar.

Lycka till!

Ha ha äh Tagga ner Litta, du har helt rätt men jag gör det i praktiken istället det jag tycker om ingen större glädje av ett forum ...(-:
Svar på tråden Trekant