Inlägg från: In trouble |Visa alla inlägg
  • In trouble

gravid och kåt.

Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-09-27 12:53:16 följande:

Han är så tråkig. Får nog hitta en annan karl som vill knulla.

Det finns många som tycker det är hett med en kåt gravid kvinna !
  • In trouble
    Anonym (blää) skrev 2014-09-27 16:25:49 följande:

stackars unge

??????
  • In trouble
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-09-28 15:02:28 följande:

Han tycker inte ens om mina bröst, tog av mig bh:n och la mig tätt intill honom för att kyssa honom, då skriker han att jag ska ha bh:n på mig. Tog även tag i hans kuk för ville gnida den. Då blev han jätte arg.

Inbox ;)
  • In trouble
    Anonym (petra) skrev 2014-09-29 11:03:33 följande:

samma här =(

Jag förstår verkligen inte dessa killar/män.

Finns inte mycket som är sexigare än en gravid kvinna
  • In trouble
    Anonym (Ol) skrev 2014-09-29 12:52:37 följande:

Är nu gravid med vår andra barn och känner att jag börjar hamna i det här träsket igen.. Kåt som aldrig förr men med en man som har insett att det faktiskt är en liten människa där inom mig. Att hans lilla son eller dotter ligger där inne. Han tyckte det kändes konstigt och fel att ha sex när bebisen är där. Att det känns så himla verkligen när han kan se och känna att bebisens sparkar genom min mage. Märker att samma visa är igång igen nu när han känner bebisens rörelser på magen.. Inget att göra den här gången heller, så nedräkningen har börjat, inte bara till bf!

Tycker synd om dig :(
  • In trouble
    Anonym (Ol) skrev 2014-09-29 13:10:56 följande:

Min man tycker egentligen att det strålar om mig som gravid och hela grejen med fertilitet osv är sexigt, att vara gravid är väl det mest ultimata liksom. Men så fort han känner rörelser från barnet är det dom att slå av/på en knapp! Aldrig varit så frustrerad som jag var i slutet av graviditeten... Inte samma sak med hjälpmedel osv. Bara 5 månader kvar i celibat då, om jag räknar med nån vecka efter också innan det är grönt ljus..

Stackare :(
  • In trouble
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-10-04 16:31:55 följande:

Jag har sån lust så det riktigt värker! Jag vill bli kysst på munnen och halsen, vill få mina bröst sugna, och bli knullad! Jag är desperat!

Han vill fortfarande inte ? ????
  • In trouble
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-10-04 23:08:53 följande:

Nej :(

Hur går det? Har han tagit sitt förnuft till fånga ?
  • In trouble
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-10-08 21:41:38 följande:

Så du är fortfarande frustrerad?
  • In trouble
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-10-08 21:41:38 följande:

Hade det inte varit för att alla i denna tråden hade börjat hacka på mig, så hade jag uppmanat dig att skicka pm.

Därför gör jag inte det
  • In trouble
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-10-15 08:36:42 följande:

Någon som skulle kunna tänka sig att slicka mig. Eller tycker ni det är äckligt att slicka fitta.

När och var ??? ;)
Svar på tråden gravid och kåt.