• carlf

gravid och kåt.

Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-09-28 14:31:18 följande:
    Inte ens en kram kan jag få. MEN EN KRAM KANSKE?

Nä, då är man tjatig och dryg.. jättekul att skaffa barn med en sådan karl.. =/
    Jaja, du får kanske knulla med din kille någon månad efter barnet fötts då. bara vänta att se. 
     Men konstigt han inte vill passa på när du är kåt o kan knulla?
  • carlf
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-09-28 14:42:42 följande:
    Jag får känslan att min kille finner mig oattraktiv som gravid. Vet inte hur jag ska lösa den här situationen :(.

Jag kanske överreagerar, känns som att min förnuftiga sida säger att jag ska sluta noja och att det bara är en begränsad tid i livet som jag helt enkelt får nöja mig med att pilla på mig själv, men känslomässigt så känns det skitjobbigt just nu!
    Hur var det innan du blev gravid, var det ofta sex, ja o spontant, skedde det?
     Många tjejer blir enormt kåta när de är gravida, ja o säkert många killar som backar när tjejen är gravid? men förstår inte varför en kille backar. på nått sätt är det enormt sexigt med en gravid mage. 
     men sexigaste är fan en tjej som är enormt kåt;)
  • carlf
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-09-28 14:52:23 följande:
    Vi hade sex flera gånger om dagen innan. Men han tvär vägrar nu. Frågade om han kunde pulla mig men då blev han bara arg. Han vill inte ens känna på min mage.
    oj, ja när du inte får han närmre dig är det inte lätt. sex handlar inte bara om penetrering, utan även som du säger, närhet, smek, kyssar, pillande, kramar, ömhet o värme. får du inte ens det förstår jag att du är frustrerad. sen tittar han kanske konstigt på dig när han kommer på dig när du onanerar????
  • carlf
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-09-28 15:02:28 följande:
    Han tycker inte ens om mina bröst, tog av mig bh:n och la mig tätt intill honom för att kyssa honom, då skriker han att jag ska ha bh:n på mig. Tog även tag i hans kuk för ville gnida den. Då blev han jätte arg.
    Men fan, tuffa till dig, det är du som ska bli arg inte han. sen kanske det inte leder till sex men du ska visa han att han inte kan behandla dig hur som. Nä respekt i ett förhållande tack. 
     Synd jag inte kan dela med mig av min vilja till din kille. Ja för jag skulle verkligen inte ha nått emot att ha sex o närhet med en gravid kåt tjej som verkligen vill ofta o mycket;)
  • carlf
    In trouble skrev 2014-09-28 15:25:36 följande:
    Inbox ;)
    Haha, det var lågt du;)
  • carlf
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-09-28 15:28:44 följande:
    Hade kunnat ställa upp, men är tyvärr polis så det är ingen bra idé.

Imorse så frågade jag om han ville känna när bebis sparkade då blev han bara sur. Inte ens en puss kan jag få.
    Aha, spännande yrke. Haha, det är inte för mig du skulle ställa upp, det är för din skull. man ska aldrig göra något för någon annan bara för det man själv vill o känner för. 
     men att din man inte känner för dig just nu tycker jag är trist. Jaja, jag skulle inte säga nej;)

Konstigt han inte kan glädjas med dig, känna din kropp och det nya livet ni håller på att sätta till världen. 
  • carlf
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-09-28 15:33:46 följande:
    Jag vill alltid ligga nära honom i sängen. Men han vill ligga så långt bort från mig som möjligt.
    finns inget mysigare att skeda till söms. bara för man skedar betyder inte det man måste ligga med varandra. men närhet o trygghet är viktigt.
  • carlf
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-09-28 15:40:57 följande:
    Verkligen! Så jävla surig människa så det inte är normalt
    Håller tummarna för han o dig, ja att det vänder snart för han. 
  • carlf
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-09-28 18:29:26 följande:
    Ja det har jag gjort. Förstår inte varför han inte vill pulla mig. Jag ber ju så snällt om det men nej :o
    Du har nog bara en sak kvar. Det är din trogna dildo ofta och mycket;)
  • carlf
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-09-28 18:46:58 följande:
    Och min bebis!
    Haha, jo det är klart;) 
  • carlf
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-10-04 23:08:53 följande:
    Nej :(
    Hur går det för dig då? har du fått till någon orgasm på egen hand nu då?;) ja jag menar själv. 
Svar på tråden gravid och kåt.