SVT censurerar nu Pippi Långstrump-filmerna pga "rasism".
Nu har det slagit slint för dig totalt ^^
Vad du tror på för religion bryr jag mig inte det minsta om.
Varför håller du dig med cirkelbevis? Det är väl dumt, speciellt i forum där det oftast är andra som läser dina inlägg.
Om du vet att staten ger pengar till en organisation som styr SVT, så vet du per definition att det inte är en stiftelse.
Du vet att givaren styr organisationen som styr SVT m.m
Du påstår motsatsen i skrift och nu säger du att jag är synsk för att jag har läst ditt inlägg?! Haha, va schizofrent :D
Du gör det inte lätt...
Du pratar rena grekiskan med dig själv.
Skulle det vara olämpligt om X skrev om koranen? Kanske tillåta lite lördagsspel på travet... X skulle inte överleva året :D
Jag är inte religiös. Jag undrade bara var du fick dina insikter från, med tanke på att de inte är grundade på fakta.
Du kan förklara för mig varför "staten styr därför att staten kan styra, och eftersom att staten styr så kan staten styra, därför styr staten..." inte är ett cirkelbevis.
Vad menar du med att det inte är en stiftelse bara för att den får pengar från staten? och att en stiftelse inte kan grundas av staten?
"Med statlig stiftelse avses en sådan stiftelse som har bildats av staten." källa
Så nu är jag schizofren också (jag visste inte om att jag var paranoid eller hallucinerade). Du vet en massa saker som både jag och sjukvården har missat. Du borde verkligen jobba som medium eller något, med tanke på att du vet saker om andra som ingen annan än du känner till...
Vadå pratar grekiska med mig själv? Jag förstår allt jag skriver. Det verkar inte som att du förstår det?