• Alex92

Vi med BIM 13-19 oktober

ticcer skrev 2014-10-08 19:47:49 följande:

Här är en liten lista :)

Ticcer, 20 år, skåne, BIM 14/10

cissi2801, BIM 18/10

efg, 22 år, Stockholm, BIM 15/10

Mee, 26år, Sundsvall, BIM 15-19/10 

201405, 20 år, BIM 14/10

Anonym (AK), 22 år, Stockholm, BIM17-18/10

Krishna, 26 år, Södra Dalarna, BIM 18/10

Pottan, 19/10

Haha jag behöver ju inte vara anonym btw, det finns en hemlig fbgrupp för oss som vill ha bebis. Jätte härligt tjejgäng. Någon som vill vara med där?
  • Alex92
    efg skrev 2014-10-09 10:42:51 följande:
    Nej jag har sett lite olika saker, alltså receptfria läkemedel mot typ förkylningar och sånt. Vet inte om de kanske kan ha nån inverkan på typ blodgenomträngningen eller nåt, men ja har inge kollat upp detta utan endast en gissning

Det där har jag också sett! Dom som dricker bisolvon som är slemlösande.. det skulle på något vänster hjälpa till produktionen så ägget eller om det var spermierna som lättare skulle kunna ta sig fram. Jag dricker det nu, men bara pga en ordentlig förkylning.

Btw, någon som vet om det kan vara svårare att bli gravid om man är sjuk? Tänkte på ifall klimatet blir ohållbart för spermier att leva, eller ägget blir sämre etc, om man har virus, feber eller så.

• Alex92
    efg skrev 2014-10-10 16:57:48 följande:

De där med att känna och inte känna symptom är ju egentligen inget vettigt att gå på. Jag har tex ätit p piller större delen av mitt "fertila liv" så mina symtom kanske inge alls beror på graviditet utan kanske bara beror på att min kropp är ovan vid vanlig menstruation. Att du inte upplever några symptom behöver inte heller innebära att du inte är gravid, för alla kroppar är så olika, och varje graviditet.

Jag har dessutom laddat ner en gravid-app för att se hur långt gången ja skulle va om de blev plus och där står det klart och tydligt att "de flesta har INGA symptom alls så här kort tid efter befruktning"

Så finns ingen Anledning att ta ut förlust i förskott, men inte heller hurra innan plusset faktiskt visat sig! Heja heja!

Vad använder du för app? :)
Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober