Vi med BIM 13-19 oktober
Hej, hoppar gärna in här också, känns roligare med en tråd där alla har ungefär samma tidpunkt
Jag och mannen i mitt liv kom fram till att det nog var på tiden nu, vi har vart tillsammans ca 4 år, har hus som vi gjort de värsta renoveringarna på och hans barn är nu 6 år och vi verkar alla äntligen kommit i fas
Jag har väl velat skaffa en liten ganska länge men han har hållt tillbaka lite, han tänker logiskt
Slutade hursomhelst med mina piller i augusti, fick min första mens efter ca 1 månad 21/9 och testade faktiskt med cb ägglossningstest med dubbel indikator och den så att jag hade ägglossning ca 2-4/10
Men BIM blir då nästa helg, ca 19/10, vi fick till det rätt många gånger under förmodad ägglossning så hoppas på resultat nu! :)
Vad jag reagerat på med min kropp efter ägglossning är att mina bröst är bra mkt ömmare idag än förra månaden, då hade jag ömma bröstvårtor i ca 1 vecka, och sen öm i hela brösten innan mens, men nu gör det ena ont å bara kramas hårt haha
Sen har jag en förfärlig magkatarr och vart rätt gasig, men allt kan ju vara inbillning :)