• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Tänkte skapa en tråd med oss som har BIM mellan 13-19 oktober :) så kan vi snacka och förhoppningsvis få se lite plus här också :)
    Tänkte att här kan vi stötta varandra och prata om förväntningar och ja allt ni vill :) kanske kan vi bli en liten grupp som kan följas åt :)

Jag är 20 år och min sambo är 22, vi bor i hus i Skåne och är nu inne på fjärde försöket :)

Välkomna in allihopa :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-08 20:29
    Lägger till listan här i inlägget så att vi alla lättare kan se det :)

Ticcer, 20 år, skåne, BIM 14/10

cissi2801, BIM 18/10

efg, 22 år, Stockholm, BIM 15/10

Mee, 26år, Sundsvall, BIM 15-19/10

201405, 20 år, BIM 14/10

Anonym (AK), 22 år, Stockholm, BIM17-18/10

Krishna, 26 år, Södra Dalarna, BIM 18/10

Pottan, 19/10

• Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober
  • ticcer

Hej och välkommen :)

Joo man vill ju inte känna efter för mycket, men man hoppas ju verkligen :) Jag hoppas verkligen för er skull att det blir ett plus för er denna månaden :)

• ticcer

Hej och välkommen hit :) ja jag håller med om att det är nervöst och spännande :) man vill ju så gärna att det ska plussa :) jag håller tummarna för dig och din partner :)

• ticcer

Absolut får du vara med här trots att du redan har barn! :) häftigt att det bara skiljer 36 timmar mellan er :p

Ja vi körde också med ägglossningtest för första gången denna månaden och jag tyckte det var bra för man fick som sagt lite extra koll när den var :)

• ticcer

Angående gravtest så testade jag igår när jag var på BIM-7 bara för skojs skull, både jag och sambon tyckte oss se något pytte litet. Så jag tar nog ett nytt i helgen annars hade jag väntat till BIM, men både jag och sambon har en bra känsla för denna månaden:)

• ticcer

Känns som vi alla har en lång väntan framför oss till BIM, själv tycker jag det är svårt att tänka på annat och tiden går så långsamt ibland :)

Men bara till att vänta och se :)

• ticcer
    201405 skrev 2014-10-08 11:29:13 följande:

Hej, hoppas jag får hoppa in här?! :)

Nu försöker inte vi aktivt men skyddar oss imte heller och händer det så händer det... Denna månaden prickade vi äl och bim 14/10, jag håller tummarna!!

Jag har längtat efter barn i många år nu och äntligen har jag träffat mannen i mitt liv! Även han har börjat längta der senaste året och hans familj vill väldigt gärna se tillökning snart :) jag är snart 20 och min pojkvän 24.

Jag har varit oplanerat gravid en gång tidigare som resulterade i mf. Vet att jag hade ömma bröst och mensvärk/träningsvärk i magen som enda symptom. Kommer dock inte ihåg om jag fick det före eller efter bim. Oavsett känner jag ingenting hittils men hoppet finns kvar :) plussade bim+11 sist med neg bim+5, men misstänker att det kan bero på mf:et, att grav var "svag" från början...?

Hur mår ni alla då? Några symptom än? :)

absolut, alla är välkommna hit så välkommen:)

Då har vi BIM på samma dag :P

Hihi låter lite som min situation, min sambos familj frågar också hela tiden när det är dags. de vet ju inte att vi faktiskt försöker och håller på :)

Inga direkt symptom här än iaf, testade för skojs skull igår tyckte oss kunna se något pytte litet som sagt. Men det kan lika gärna vara som man inbillar sig eftersom man så gärna vill :P Men nu ska jag försöka låta bli att testa till BIM, men det är svårt :P 
    Dock har jag varit typ konstant hungrig de senaste dagarna:P

Hoppas ni får ett + denna månaden:)
  • ticcer
    201405 skrev 2014-10-08 12:37:20 följande:
    Tackar!

Kul att du har bim samma dag! Och kanske redan fått ett pluss?! Blir så avundsjuk på alla som plussar tidigt, kommer inte våga testa innan bim iaf :-S Men det är som du säger svårt att hålla sig! Men man blir så besviken när det är helt blankt bara :(

Har du något kort på testet? :)

Jag tycker det är mysigt att hans familj längtar med, och för dem kommer jag nog berätta lite tidigare än min familj. Står inte min familj så nära... :/
    Vet ej om det är ett plus,men man hoppas på det iaf :) Men vågar inte hoppas på för mycket. Joo jag testade bara första månaden för då hade jag noll koll eftersom jag hade slutat med ppiller, de andra månaderna har mensen kommit på BIM eller någon dag innan så har inte behövt prova :)

Försökte fota det men blev inga bra bilder, syns inget på fotona :)

Vi ska också berätta för hans familj lite tidigare, har sådär kontakt med min familj. Rädd för att de ska tycka jag är för ung, kan redan nu höra mammas tjat när jag berättar och även min storasysters tjat.Tråkigt att det ska bli så, man vill ju att de ska glädjas med en :)
Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober