Inlägg från: tjugofemton |Visa alla inlägg
  • tjugofemton

Vi med BIM 13-19 oktober

Hakar på här jag också! Jag har BIM den 18/10, vi är på 4:e försöket. Jag ska precis till att fylla 21 år och sambon min är 25. Vi har varit tillsammans i ca tre år så vi känner oss mer än redo!

Jag fick en brun flytning, lika stor som en 10-krona ungefär i fredags och läste mig till att det kan ha varit en nidblödning, eftersom att det ligger bra i tid (6-7 dagar efter ÄL och 9 dagar innan BIM). Fick ingenting mer än det där, så nu överanalyserar jag ALLT. Kissar jag oftare? Har jag ont i brösten? Det jag verkligen känner är lite molvärk i tjejmagen, men inget mer än så... JAG HOPPAS PÅ ETT PLUS OCH VILL TESTA NUUUUU :D

• tjugofemton
    ticcer skrev 2014-10-14 15:01:58 följande:
    Välkommen in i gruppen :D

Håller tummarna för er, låter ju lovande med de symptomen :)
    Tack! Jag hoppas verkligen. Brukar alltid få ömma bröst innan mens men nu är det ingenting :o

Jag har en cykel på 28 dagar. Idag är jag på dag 25, är jag på BIM-3 idag eller BIM-4 hur räknar man? :)
  • tjugofemton

Jag vet inte om jag hade BIM igår eller om det är idag! Men igår fick jag några riktigt småa bruna flytningar så antar att jag får mensen idag ändå... Trots ömma bröst :'( Lika tråkigt varje gång! Bara att vänta in att det startar på riktigt då (tant röd)... Fast nu är det ingenting i trosan. Och har inte varit det sen 24 h sedan... hm

• tjugofemton
    efg skrev 2014-10-18 10:02:04 följande:

Håller tummarna för en nidblödning!

Det var det jag trodde jag fick för ca 8 dagar sen då jag fick en brun flytning stor som en tia. Men den inget mer. Negativt graviditetstest i onsdags
  • tjugofemton
    Krishna skrev 2014-10-18 18:07:05 följande:

Fick negativt på testet. Jag hoppas verkligen att jag plussar imorgon eller någon dag framöver. Jag känner mig ju gravid!

Attans!! Håller tummarna för att det visar sig om någon dag ????????
  • tjugofemton

Än är mensen inte kommen och jag går idag på BIM+2, ska jag behöva åka och köpa nya tester idag? Hade varit kul att testa innan sambon åker bort må-torsdag. Känner inga tecken på att mensen skulle vara påväg, men brösten blir ömmare och ömmare. ... jag som hade räknat bort graviditet?? Testade negativt på BIM-3...ska jag våga testa igen?

• tjugofemton
    201405 skrev 2014-10-19 21:19:45 följande:

Bim+5 för mig idag då, fortfarande ingen mens och mensvärken släppte fort igår. Är hyffsat övertygad att jag är gravid, beställt clearblue test som kommer imorgon. Hittat bild på hcg nivåer efter ägglossning. Kopierar in tabell eftersom jag sitter vid mobilen;

18 dagar efter äl; minsta värde rapporterat 9, högsta 10529

19 dagar; minsta 13 högsta 13666

20 dagar; minsta 28 högsta 14441

Detta är alltså graviditeter som överlevt, inga mf. Hcg värdet, vet ej enhet. Länk lh5.googleusercontent.com/proxy/ks0_zxdaT487R3mO4Boh8_cO8KFOSMMAaQDX1yilokuzB9ijKxj72fV8AwJywYLLnMcgZPN_aA6jr5bRbTW7_n5oK-npAysLWXNNKlYAyroCf_QRmYs=w452-h533-nc

Så känns skönt att veta att det är "normalt"! Krävs ju nivåer på minst 50 i hcg värde för stickan ska ge resultat :) jag är ju på dag 19 nu, och dag 22 skulle vara lägsta rapporterade värde 55 så då ska jag få pluss om jag är gravid.

Spännande! Du får berätta hur det går! Är själv på BIM+2 med negativt test. Ömma bröst men inga känningar efter mens! :)
  • tjugofemton
    201405 skrev 2014-10-19 22:02:24 följande:
    Prova du att testa imorgon på morgonen! Värdet fördubblas varannan dag, så finns goda chanser att det syns nu :) håller tummrna, skriv när du har testat?! :)
    Jag testade ikväll, men negativt. Hade då kunnat hålla mig i ca 3,5 timmar. Nu känns det värdelöst att testa någonting mer. Bara invänta tant röd.... Kommer hon inte på några dagar till får jag givetvis testa igen, för någonting skumt är det med min kropp då jag fick bruna flytningar ÄL+7 och ÄL+14 (På BIM)... Men sen ingenting mer. Bara småååa ( som en 5-krona ungefär..) Mina bröst har varit ömma i ca 5-6 dagar!

Nu fick vi mysa ikväll, jag och min karl. Så trist att han är borta må-torsdag.. Det gör det svårt att mysa ofta!!
  • tjugofemton

Tusen tack! Jag känner fortfarande att det verkligen inte kan vara sant, men så är det ;) Har tagit tre graviditetstest och alla är positiva!! Gubben och jag är överlyckliga <3 Har gjort lite beräkningar nu och jag är i v 5 (4+2) och BF blir 27/7. Nu hoppas vi på att få behålla den lilla ärtan <3

Lycka till ni andra, ge inte upp! Plusset kommer :) <3
Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober