• Emlan88

Vi med BIM 13-19 oktober

Hej! Följer gärna med här, har bim den 19/10 o är nu på tredje försöket. Denna gång har jag tagit ägglossningstester också bara för att vara säker på att pricka rätt dag. Haft molande värk nere i magen o bak i svanken i tre dagar nu, ger en ju lite förhoppningar.

Har två barn sen innan födda 2008 o 2010, så nu var vi sugna på ett småsyskon. Även barnen tjatar om att dom vill ha en bebis :)

• Emlan88
    pottan skrev 2014-10-16 12:08:15 följande:

Usch inte vad som hänt med mitt tålamod, har vart så bestämd att vänta till efter Bim, men kommer på mig själv med å planera en sväng om Ica på vägen till jobbet för å köpa teststickor, fy mig haha!

Jag kan inte heller hålla mig, gjort slut på mina stickor nu så jag var o köpte nya idag ;) Men nu måste jag hålla mig till lördag iallafall, har BIM på söndag så det är ju säkert för tidigt att se ändå, men jag kan inte bara gå o vänta på mensen som jag hoppas håller sig undan nu. Känns som att dagarna går väldigt sakta nu..
  • Emlan88
    pottan skrev 2014-10-16 19:05:41 följande:
    Dom testen ska man väl kolla först efter 10 min, för visst är det RFSU? Det ser ju positivt ut :) Ta ett nytt imorrn så är det nog starkare också :)
  • Emlan88

Grattis Pottan, vad roligt :)

Jag har ju haft en känsla av att det tagit sig här också men nu känner jag mer att mensen nog dyker upp i helgen. Har tagit gravtest i tre dagar nu men dom har varit väldigt negativa.

• Emlan88

Här ska mensen komma imorrn, o det verkar som den gör det också. Bruna flytningar idag som jag brukar få dan innan :(

• Emlan88

Jag skippade ägglossningstesterna denna månaden för att försöka slappna av lite, men om jag räknat rätt ska det vara idag. Brukar känna av det då jag har molvärk men det har jag haft sen mensen tog slut nästan. Lång väntan till BIM nu, tycker också tiden går väldigt sakta.

• Emlan88

efg, nja, lite kanske. Men jag går ju ändå o tänker att nu borde jag ha ägglossning. Svårt att släppa det helt.

Håller tummarna för er andra :)

• Emlan88

Jaha, verkar som att mensen kom 4 dagar för tidigt istället, aldrig hänt förut :/

Började som vanligt med lite bruna flytningar igår o blod på pappret imorse. :(

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober