• Anna Hbg

Vi med BIM 13-19 oktober

Hej!

Får jag också hänga på här? :)

Har en son född i februari 2013 och nu har jag och sambon precis börjat försöka få till ett syskon.

Har bim 18/10 och hoppas sjölvklart på ett plus men tror inte att det tig sig den hör månaden tyvärr.

Stort grattis till ditt plus ticcer! :)

• Anna Hbg

Grattis till alla som plussat!

Håller tummen för dig pottan! Ser ju positivt ut om inget annat :)

Jag tror jag får min mens snart. Känns så i hela kroppen.

Nya tag nästa månad i så fall :)

• Anna Hbg

201405: Börjar få mensvärk, svullen i magen, sugen på choklad och lakrits m.m. :)

Känner mig inte gravid.

Tror mensen kommer senast i natt.

Känns rätt ok faktiskt. Var ju bara första försöket.

Är på bim-1

Hur går det för dig och er andra?

• Anna Hbg

Som jag trodde kom mensen i natt så nu satsar vi på november istället :)

• Anna Hbg

Håller tummar och tår för ett plus på stickan för er som är kvar :)

• Anna Hbg

Hej!

Har inte skrivit här på ett tag men tror att jag plussade precis och skulle verkligen behöva lite råd/pepp.

Hade bestämt oss för att vänta med bebis eftersom jag genomgår en behandling just nu och läkaren tyckte det var bäst att vänta ca 1 år tills behandlingen var klar.

Inget farligt för bebisen men jobbigt för mig med en graviditet.

I stundens hetta glömde vi skydda oss 1 gång och det tog sig verkar det som.

i fredags kom mannen hem och berättade att han blivit uppsagd vilket inte gör saken bättre.

Vad ska vi ta oss till?:O

Förlåt för rörigt inlägg.

Bara lite chokad just nu.

• Anna Hbg

efg: Tack för stödet!

Ja, han vet om det. Är glad men chokad :)

Han slutar sitt nuvarande jobb i mitten av januari och får gå hemma med full betalning tills dess så han ska råsöka jobb under den tiden. Tror/hoppas inte det blir alltför svprt för honom att hitta nytt då han är både erfaren och erkännt duktig inom sin bransch.

Ingen tvekan om att vi behåller barnet om det går vägen men var verkligen inte rätt tillfälle att bli gravid nu.

Ska ta kontakt med en bm imorgon och se om vi kan få prata igenom det lite.

Måste väl göra kub snart dessutom? Enligt sista mensens första dag så borde jag vara i v.5 redan och kub ska väl göras innan v. 8 eller nåt?

Förlåt för svammel ännu en gång :)

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober