• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Äl +5 idag och har ont till och från i vänster sida av magen, får hoppas det är något bra! :)

Håller tummarna för oss alla nu, det är vår tur nu :) Hoppas du plussar nästa gång du testar Mee, och hoppas du får äl snart efg och hoppas du snart slutar blödda Anna hbg :) och lycka till till er andra :D

• ticcer

Nja varit rätt trött idag och bara haft en sådan bra känsla över denna månaden :) Ska nog testa på söndag så får jag se då :)

• ticcer

Hur går det för er alla? :) Känns spännande just nu tycker jag :)

Själv så har jag idag haft halsbränna vilket jag aldrig brukar ha och yr så fort jag reser på mig, får vänta och se helt enkelt :)

• ticcer
    efg skrev 2015-01-23 10:31:22 följande:

Har inte orkat svara så jag kräktes hela dagen igår.. Mår bättre idag men är ju lite nojjig över att sambon ska blivit smittad och vi inte kan ha sex nu när de verkligen gäller. Äl testet igår var lite svårt att tolka men ser typ. Positivt ut så kanske är de tydligare idag. De är iaf inte lång tid kvar till äl..

Håll tummarna för mig!

Vad spännande de låter för både Mee och ticcer! Skulle ju vara fantastiskt om ni båda plussade!

Usch för magsjuka, men vad skönt att du mår bättre idag iaf :) Åhh hoppas du inte har smittat din sambo utan att ni kan mysa på i helgen, håller alla mina tummar för er!

Ja det hade ju varit kul, får vänta och se helt enkelt :)
  • ticcer
    Mee skrev 2015-01-23 21:02:46 följande:

Här blev det inget plus denna månad heller. Mensen kom tidig eftermiddag innan jag skulle iväg och träna. :( Känns så otroligt skit sämst och jag fattar inte varför det ska vara svårt denna gång! Även om jag hade det på känn att jag inte var gravid så blev man lite nedstämd :/

Åhh vad tråkigt att din mens kom :( Bara till att ta nya tag, även om det känns hopplöst just nu för er:) Lycka till nästa månad <3

Har gett upp också innan det ens är bim har tappat hoppet men ja bara att vänta och se, tog dock test imorse och sambon säger att han ser något jätte svagt haha :)
  • ticcer

Måste få fråga er om hjälp, vad tror ni om det kommer fram ett jääääätte svagt streck inom tiden på ett test? Det syns ju i alla ljus men alltså det är verkligen svagt. Jag vet att det bara är till att vänta men jag är sämst på att vänta haha.

• ticcer
    efg skrev 2015-01-25 14:35:28 följande:

Herregud ticcer! Försök fixa en bild!! Hoppas hoppas!!!!

Ska se om jag kan fixa bild, ska ta nytt imorgon annars och hoppas det är starkare då :)
  • ticcer

Syns dock inget på bilden :)

Får vänta och se ifall det ökar helt enkelt :)
  • ticcer
    efg skrev 2015-01-25 16:56:24 följande:

Nej jag kan tyvärr inte heller se på bilden, men de betyder ju inget! Vi får hoppas!! Kan du hjälpa mig o tyda dessa äl test?

Inget test är ju 100% positivt men eftersom det börjat gå ner så skulle jag tro att du har haft äl mellan test 2 och 3 :) men konstigr att inget är helt positivt :(
  • ticcer
    Anna Hbg skrev 2015-01-25 19:33:57 följande:

Ta ett digitalt ticcer! Nyfiken så jag håller på att spricka ju :O

När har/hade du bim?

Blir det starkare så tar jag digitalt imorgon, har bim på torsdag så längr kvar än :)
Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober