• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Dagens test vissade inget, så nu ska jag försöka vänta tills på torsdag. Känns som jag kan vara skengravid dock då humöret går upp och ner, ömmande bröstvårtor och illamående :( Bara till att vänta och se ju :)

• ticcer

O

efg skrev 2015-01-26 10:23:49 följande:

Åh vad synd ticcer, ge inte upp än, de är väl fortfarande tidigt att testa? :)

Här har ja fått nya äl känningar fast i den andra äggstocken jämfört med för några dagar sen. Ja bryr mig inte om att folk påpekar att de är ovanligt att få äl flera gånger samma cykel,, ja tror ändå att de är det som händer mig nu, de är ju allt annat än omöjligt speciellt eftersom ja tagit pergotime.

Men de återstår att se om de blir nån graviditet ändå.. Suck

Ja än är det tidigt att testa, bim på torsdag så :)

Har du tagit ältest idag? Ja det är ju verkligen möjligt när man tagit pergotime.

Håller tummarnaa för er:)
  • ticcer
    efg skrev 2015-01-26 14:15:25 följande:

No doubt this time

Hihi ja nu slipper du tveka, nu får du mysa på ;)

Lycka till :)
  • ticcer

Men åhh jag fattar ingenting alltså, verkar som mensen kommer nu då det kom en blodblandad flytning nu när jag var på toa... :(

Nya tag nästa månad helt enkelt, tur man är ung ;)

• ticcer
    efg skrev 2015-01-26 17:36:42 följande:

Japp nu ska jag verkligen mysa haft sex idag redan så på't imorrn igen

Typiskt ticcer :( , men om de inte är riktig mens kan de ju va en nidblödning? De hoppas jag på iaf! Men ja, de är tur du är ung! (själv fyller man ju snart 23 )

Haha låter bra det ;)

Ja får hålla tummarna att det är nidblödning, får vänta och se helt enkelt :)

Själv fyller man 21 i början maj och hade varit kul att vara gravid tills dess :)
  • ticcer

Blödningen igår var nog tyvärr mensen som kom... För idag har det ökat och blivit mer, men fortfarande ingen värk dock och inte den mängd jag brukar få:) Men det känns ändå som mens helt enkelt, nu blir det nya tag:)
    Ny BIM för mig blir 2/3... Ska testa bidrottninggele denna månaden också och hoppas det funkar bättre denna gången :)

• ticcer

Haha glömde ju att jag skulle fråga er en sak också :P
    Var anser ni är bäst att köpa ältest ifrån? :) Gärna till en billig peng då jag behöver  testa många dagar haha :)

• ticcer

Jaha så kom sambons brors lila bebis efter 13 dagar efter bf... Är så klart glad för deras skull men samtidigt ledsen för vi hade precis börjat försöka när de berättade att de väntade barn och det känns så längesedan. Så när bilden på deras lilla gosse kom på sms blev jag bara ledsen, skulle ju själv varit i vecka 21 nu :( Känner mig misslyckad pågrund av missfallet och att det har tagit tid sen dess och ännu inget plus :( Svärmor har bara tjatat om barnbarnet medans det låg i magen hur ska det då bli nu när det fött? Usch orkar inte detta just nu känner jag. Fan all lust bara rann ur mig helt och hållet alltså :( Ingen motivation till denna månaden längre... Förlåt för deppigt inlägg, behövde bara skriva av mig lite. Nu ska jag ta nya tag med att sova och hoppas på att allt känns bättre imorgon :)

• ticcer

Tänkte köra en intressekoll, någon som skulle vara intresserad av en facebook grupp? :) vi har ju kommit varandra rätt nära tänkte jag :) så klart skulle gruppen vara hemlig så ingen annan kommer kunnna se att den finns och att man är med i den och så vidare :) Någon som ni skulle vilja vara med på? :)

• ticcer

Nu har jag gjort en grupp på facebook, så vill ni vara med så skriv er mail adress här eller på pm så lägger jag till er :)

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober