Vi med BIM 13-19 oktober
Ticcer: Jag är för en fb grupp. Har tänkt tanken själv flera gånger! :D
Ticcer: Jag är för en fb grupp. Har tänkt tanken själv flera gånger! :D
Åh vad mysigt ticcer! Ja man längtar till man får hålla i en sån färsking själv igen! Hur mysigt som helst och gott luktar de små också ^^
Åh vad tråkigt Anna hbg! :( Men bara att vänta ut mensen och vänta in äl och BIM igen!
Själv inväntar jag äl som ska enligt app ske imorgon! Men hoppas den är sen då jag jobbar natt hela helgen! :O
Åh vad tråkigt efg! Men det är fortfarande tidigt! :) håller tummarna för dig! :)
Men Gud så jobbigt! Jag beklagar! <3
Usch vad nedstämd jag blev då! Min styvsyster skrev en kryptisk status om att jämna ut lite i familjen och att hon hoppas att det blir en liten Anastasia. Frågade om hon var gravid. Hon svarade inte utan gillade bara. Så antar att hon är gravid. Absolut jätte roligt för henne det säger jag ingenting om.
Men det som gör det hela lite jobbigt är att hon och hennes kille har haft ett av och på förhållande under hela den tiden hon har varit tillsammans med honom, om jag inte missminner mig har de varit tillsammans sedan mars förra året. Och sedan har hon 2 andra barn med 2 olika pappor och han har 7 (!!) barn med 3 olika kvinnor.
Och här har jag och min sambo ett stabilt förhållande på över 4 år och vi har kämpat med att bli gravid sedan i somras! :( Känns bara lite jobbigt och hånfullt! Absolut att det inte är hennes fel eller så överhuvudtaget men blir som sagt lite jobbigt.
Det var även hon som frågade när nästa barn kommer..
Hoppas ni förstår hur jag menar och att det absolut inte är något påhopp mot henne eller andra som har barn med olika pappor!
Anna:
Haha ja jag önskar verkligen att jag skulle orka! Men är så trött, har snart varit vaken i 24 timmar :O Kom precis på också att det blir lite svårt då han och sonen sover hos svärmor inatt :D
Efg:
Ja, det är så jobbigt! :( På det så har jag 2 andra kompisar som är gravid och fått barn redan. :(
Ja ibland känns det helt sjukt att köra med p-medel! Jag brukar ofta tänka på att jag gjorde fel som började med P-ring igen efter mitt mf och att vi skulle ha kört på säkra perioder istället! :/ Då hade det förmodligen inte tagit så här lång tid att bli gravid.
Ingen äl än iaf, glada nyheter för mig iaf ^^
Hur går det tjejer? :)
Själv fick jag äl i lördags när jag vaknade. Blev inget den dan då vi var hos svärmor men fick till det i söndags och igår. Även torsdagen innan äl. Så hoppas verkligen det tar sig denna gång! :) Använde inget äl test men märkte det på sekretet, var jätte mycket "äggvita" :P Ursäkta detaljerna ^^
Får se om vi hinner med ikväll också ^^
Jag blöder som en stucken gris fortfarande. Blöder igenom en nattbinda på ca 30 min :(
Kroppen har varit knas sen min ma. Om det blir likadant nästa månad kommer jag att ringa gyn!
Vad spännande Mee!
Tror stenhårt på dig den här månaden! :)
Tack ticcer! :)
Håller tummarna för att din äl kommer snart! :)
Anna: Jag tycker verkligen du ska begära att få en undersökning om varför du blöder så mycket! Speciellt om du känner dig matt och snurrig! :O håller verkligen tummarna att du får ordning på blödningarna snart!
Åh grattis på födelsedagen efg! :D tråkigt där på mensen men bara att ta nya tag :)
Härligt ticcer! Håller tummarna för dig! :)
Själv inväntar jag BIM, har det till helgen. Så om 5-7 dagar får jag reda på om det har tagit sig eller inte.
Idags läget känns det inte som att det har tagit sig men i förrgår kände jag en liten typ dragande känsla kring livmodern. Men ska inte känna efter något mer fören jag vet efter nästa helg ^^