• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Igår var vi och myste med en 3 dagar gammal liten bebis, så himla söt och fin ju. Men åhh vad längtan är ännu större nu efter en egen. Det första sambon sa när jag höll i bebisen var att det klädde mig och sen bara stod han där och log. Och sen var det typ det enda han pratade om hela tiden resten av kvällen hur mycket han längtade och han diskuterade namn och ja allt möjligt :) Jag hoppas rosenrot funkar så äl kommer tidigare denna månaden :D

• ticcer

Igår var vi och myste med en 3 dagar gammal liten bebis, så himla söt och fin ju. Men åhh vad längtan är ännu större nu efter en egen. Det första sambon sa när jag höll i bebisen var att det klädde mig och sen bara stod han där och log. Och sen var det typ det enda han pratade om hela tiden resten av kvällen hur mycket han längtade och han diskuterade namn och ja allt möjligt :) Jag hoppas rosenrot funkar så äl kommer tidigare denna månaden :D

• ticcer

Håller tummarna för dig denna månaden Mee!! :D Hoppas verkligen det tar sig nu :)

Själv går jag och väntar på äl, tar ju rosenrot så hoppas den kommer lite tidigare iaf :) Inne på dag 16 idag och ingen äl på G vad som känns iaf :(

• ticcer

Anna hbg du bör verkligen söka vård ifall du känner dig matt och snurrig :(

Rosenrot kan hjälpa så man får kraftigare äl och även om man har långa och oregelbundna cyklar så kan man få kortare och mer regelbundna :)

• ticcer
    efg skrev 2015-02-11 14:31:33 följande:

Jag hoppas hoppas hoppas verkligen de aka gå vägen för oss snart! Och jag tycker också du ska kolla upp de där Anna, du ska ju inte må så dåligt!

Själv fick jag mens idag, på min födelsedag.. Trist men väntat. Däremot hade jag telefontid med min gynekolog idag och fick fantastiska besked. Inga fel på min sköldkörtel, och Ja jag gick ägglossning av behandlingen och hon skriver självklart ut letrozol till mig nu när pergotime är restat. Så födelsedagen är inte helt värdelös ändå! Här ska satsas på en decemberbebis!!

Grattis på födelsedagen :D

Tråkigt att du fick mens men bra att det hade hjälpt dig iaf :) håller tummarna för en decemberbebis :)
  • ticcer

Här blev det en bra alla hjärtans dag igår ;) utslag på ältest, typiskt älsekret och lite molvärk i magen så igår myste vi på :) Nu ska jag hålla tummarna att det tar sig denna månaden :D

• ticcer

Behöver er hjälp nu igen, hade ju äl i lördags absolut inga tvivel på det. Igår kväll hade jag typ en rosa flytning och imorse kom där blod men verkligen ingen mängd utan kom bara på pappret. Sen dess ingenting. Jag har aldrif haft mellanblödning men kan nidblödning komma så tidigt? Minns i höstas att den kom rätt tidigt men äl+4 känns väldigt tidigt. Vet att det bara är till att vänta och se men jag har så dåligt tålamod haha :)

• ticcer

Jag har bim på Lördag och ska försöka att inte testa förrän då, men ja vi får se om jag klarar det haha :) inga tecken på varken det ena eller det andra, försöker tänka på annat och inte känna efter helt enkelt :)

• ticcer

Om det var en nidblödning eller ej förra veckan det vet jag ej, men strunt samma för gravid är jag :D

• ticcer
    efg skrev 2015-02-27 12:51:44 följande:

Gud va glad jag är för din Skull ticcer!!!! Hoppas allt går vägen denna gång och att de blir en stålande liten bebis i november! (Antar jag?)

Själv väntar ja fortfarande på äl. Testen blir iaf starkare och mer o mer känningar men inte positivt test ännu!

BF just nu är 6 November :D Tack, ja denna gången ska det gå vägen hoppas jag :)

Hoppas du får positivt test snart och att det tar sig denna gången :) Håller tummarna :)
Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober