• Mee

Vi med BIM 13-19 oktober

Anna: hoppas ni prickar in äl denna gång! :) Den kan ju vara lurig oavsett om man har regelbundet eller inte! ^^

Ticcer: Konstigt! Kroppen är ju bra skum ibland! Håller tummarna för er :)

Efg: hoppas inte att du heller missar äl! Håller alla mina tummar och tår för er alla att ni prickar äl och att vi alla får vårt fina plus när som helst! :)

För mig går det väl. Har BIM någon gång i helgen men tänker inte testa fören måndag när jag har vaknat efter helgens nattjobb eller eventuellt tisdag om mensen inte har kommit än. :) Imorgon vill jag inte testa då vi ska på begravning på sambons sida. :/

Får vänta och se helt enkelt ^^

• Mee

Jag vet inte efg, beror på flytningarna. Dom har varit färgad hela helgen. Inte mycket men tillräckligt för att känna mig ogravid... :| Hade det också nu när jag var på toa :( får se hur det är efter jag har sovit..

Hur går det för er andra? Fått äl, närmar sig någon BIM? :)

• Mee

Åh håller tummarna för alla :D

Jag har fortfarande bara färgade flytningar, ingen mens. Så har inte mensen kommit imorgon så testar jag. Men känns som det blir negativt. Men men får se imorgon :)

• Mee

Sådär ja! Ännu ett misslyckande! Efter små små färgade flytningar i 3 dagar så kommer de. Jävla äckel mensen så det sjunger om det, 3 dagar försent! Blir så jävla ledsen och känner mig så otroligt misslyckad för jag vet att vi verkligen träffade äl denna månad! :(

Känner att jag kommer ta en paus nu från det här, orkar inte med att känna så här månad efter månad! :'(

• Mee
    efg skrev 2015-03-11 06:00:50 följande:

Går allt bra för alla? :) när har du ägglossning igen Mee? :) själv är de dem eviga väntan på bim för mig.. Haha. Men ja intalar mig själv att ja är "närmre bim" än ja är så då känns de mycket lättare haha!

Åh jag vet inte! Känner mig som i ingenmansland eller hur jag ska förklara.. Har haft äl känningar från och till i en veckas tid nu, har köpt såna där känsliga äl test som visar de 4 mest fertila dagarna. Tog 2 stycken förra veckan fick blankt på den digitala delen eller hur jag ska förklara men när jag tog ut testet för att slänga så såg jag 2 streck båda dagarna. Första starkare och andra dagen svagare. Tänkte att jag inte skulle testa något mer fören denna vecka. Testade igår men det var fortfarande svagt. Alla tester är testat med morgonurin.. Vad tror ni? Har jag missat äl då första tester var starkast eller kommer den senare i veckan? Gaah blir så otroligt frustrerad då det är så här hela tiden...! :(

Haha helt rätt tänkt efg! :) hoppas bim kommer snart för dig! :)
  • Mee
    Anna Hbg skrev 2015-03-11 22:23:11 följande:

Jag vet men det är färskt blod och efter mitt ma är jag inte så hoppfull tyvärr :/

Lyckades i alla fall tjata till mig en koll på kk imorgon och lovar att uppdatera hur det gått.

Åh vad jobbigt Anna! Håller tummarna för dig att allt går bra för dig imorgon! <3
  • Mee
    Anna Hbg skrev 2015-03-12 10:58:03 följande:

Såg inte alls bra ut idag :(

Verkar bli ett missfall med ca 95% säkerhet.

Ska dit igen den 23/3 för en ny koll men räknar tyvärr inte med bebis den här graviditeten heller :(

Åh nej Anna! :(

Säger som efg, håller verkligen tummarna för de 5% att det går bra! <3
Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober