• Anna Hbg

Vi med BIM 13-19 oktober

Vad skönt efg! Glöm nu inte att verkligen ta det lugnt när du är hemma nu så kroppen får en chans att återhämta sig.

Gick super på RUL idag och allt såg bra ut. Har samma bf som tidigare dvs 13/11.

Bebisen hade navelsträngen mellan benen så gick inte att se vilken sort det blir :P

Precis som jag misstänkt ligger moderkakan i framvägg och det är därför jag inte kännt av rörelser än.

Skönt att få det bekräftat bara.

• Anna Hbg

Se om ni ser något :)

Bilden till vänster är en 3D-bild där bebisen, eller Atchoo som Casper döpt den till :), håller upp handen för ansiktet och den högra är en profilbild
  • Anna Hbg

Hade besämt oss för att ta reda på det om det gick men vi är inte ledsna för att bebisen var blyg :) Kommer att visa sig tids nog ändå och vi är bara överlyckliga att allt såg bra ut!

Tror på en pojke till.

Eftersom Casper var så liten när han föddes kommer vi antagligen få ett TUL runt v.32 också och då är Atchoo kanske mer samarbetsvillig hihi

Håller tummarna för att era RUL går lika bra som våra :D

• Anna Hbg

Jag har tecknat en gravidförsäkring med de extra "tillbehören". Alltså ingen gratisförsäkring.

Hade det med Casper också pch det lönade sig många gånger om.

Tänk bara på att även om de inte börjar gälla innan v.22 så måste de flesta tecknas innan v.22.

Grattis till din fina flicka efg <3

• Anna Hbg

Vi har Trygg-Hansa. Hade den med C också och var helnöjda så därför vi väljer den igen.

Bra avtal och inga priblem när vi behövde utnyttja försäkringen.

• Anna Hbg

Mina "delmål" har väl varit v.20+0 och rul men nu är det väl att allt ser bra ut på bm besöken.

Att hjärtljuden låter bra, att magen växer, att jag inte går upp för mycket i vikt, att glukosbelastningen ser bra ut och att tul är bra :P

Det jag väntar och längtar efter mest just nu måste ändå vara att få känna bebisen röra på sig där inne!

Jag har börjat må jätteilla igen och kräker dagligen så tänkte ta upp det med bm när jag träffar henne på tisdag.

Har fått en extra koll iom alla problem jag haft i graviditeten. Inte min ordinarie bm men det borde ju inte spela någon roll.

Har även haft en djävulusisk huvudvärk de senaste dagarna och hoppas innerligt att det inte ör begynnande hf :(

• Anna Hbg

Nope, känner typ ingenting men har ju moderkakan i framvägg så antar att det beror på det

Kan ju dämpa en hel del.

Jag ringde själv och bokade in en extra koll för att jag tyckte det var så långt mellan besöken.

Skulle egentligen inte träffat bm förrän den 30/7 och det hade blivit flrsta besöket sen inskrivningen i början av april.

Tycker det är bättre med en extra koll än att gå och oroa sig en massa :)

När det kommer till illamående så här sent i graviditeten måste man träffa en läkare som utreder orsaken så ska försöka få till en tid snarast.

• Anna Hbg

Jag har haft illamåendet hela tiden men blev MYCKET bättre ett tag men sen började jag kräkas en massa igen.

Bm jag var hos bara eykte på axlarna och sa att så är det så ska prata med min ordinarie bm när jag träffar henne igen

Har äntligen kännt lite buffar nu :) Såååå mysigt!!!!

Hur har ni det i sommarvärmen?

• Anna Hbg

Vilken fin mage <3

Har inte ni andra lite fina magbilder att bjuda på?

Så mysigt ju :)

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober