• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Anna Hbg skrev 2015-04-27 12:20:50 följande:

Då har du en tidigare tid än mig :)

Ska vara där 9.45.

Spännande men sjukt nervöst!

Aha okey, ändå skönt att ha det på morgonen :)

Ja usch vad jag är nervös, har ju sett hjärtat slå men är ändå orolig att något har hänt sen dess är ju en hel månad sen vi såg den!
  • ticcer

Tack Anna, lycka till själv!!

För mig gick det jätte bra :D Bebisen låg där och var jätte livlig och ville inte alls samarbeta. Fick BF den 9 November och tid för RUL den 15 Juni :D

• ticcer
    Mee skrev 2015-05-03 06:41:45 följande:

Jag kan inte tro det tjejer! Efter nästan 1 års försökande fick vi äntligen vårt plus!! Jätte starkt så det går inte att ta misste på vad det är!! :D :D Så otroligt överväldigande!!!! :')

Men slappnar inte av än då jag har varit med om ett mf..

Men åhh vad glad jag blir nu för er skull :D Super mega stort grattis till er :D Kul att det har tagit sig för oss alla :)
  • ticcer
    Mee skrev 2015-05-03 08:09:14 följande:

Tack ticcer! :D

Ja det är verkligen roligt att vi alla nu är gravid :) Ska vi lägga upp en bf lista i trådstarten också kanske? :)

Ja men vilken bra ide, absolut kan vi göra det :D om alla skriver sina BF så skriver jag in det :)
  • ticcer

Men åhh vad tråkigt Anna!!! :(

Jag håller alla tummar att det inte är missfall!!!

Kram till er båda

• ticcer

Vad skönt att höra Anna Skrattande
    Måste kännas som en stor lättnad för er :)
    Åhh blev så glad för er skull nu Skrattande

• ticcer
    efg skrev 2015-05-12 09:46:16 följande:

Vilken skillnad på våra ul! Helt olika kontraster liksom.

Jag undrar om ni har nåt tips mot illamåendet... Helst inte tabletter. Tagit en postafen i ren panik idag..

Iskallt citronvatten hjälpte mig mycket mot mitt illamående det och isglass levde jag nästan på när det var som värst :)
  • ticcer

BF listan kommer, har bara haft lite och göra haha :) men ska försöka hinna med den i eftermiddag :)

• ticcer

Kunde inte uppdatera inlägget just nu, får försöka senare igen :)

Lägger in listan här så länge :)

Elin (Ticcer) 8/11-15

Anna 13/11-15

Efg 26/11-15

Mee 5/1-16

• ticcer

Vi har UL den 15 Juni :D vi bokade tiden när vi gjorde vårt KUB test :)

Tycker tiden går så långsamt nu, är inne i vecka 16 och längtar tills jag börjar känna rörelser :) Än har jag inte gått upp i vikt men jag har växt 7 cm runt magen och ja det går inte så enkelt att dölja haha :) Men vi har ju redan berättat för folk så slipper hålla det hemligt och det är skönt :)

Jag mår faktiskt kanon nu, trött men det är pågrund av järnbrist och har precis börjat med niferex så :)

• ticcer

Magen börjar synas mer och mer nu :) Dock drar jag åt klänningen på bilden, men ja man ser ju verkligen magen haha :) 13 dagar till RUL nu, längtar så :)

• ticcer

Tack alla :D Känns så spännande att veta vad det är som gömmer sig i magen :)

Haha kan tänka mig att det känns så :) tycker ändå fortfarande att det är så kul att vi alla plussat :D

• ticcer

Såg att ni undrade vart jag tagit vägen, och eftersom jag tyvärr har fått svår gravid depression så har inte lusten eller orken för familjeliv funnits tyvärr. Men nu har jag äntligen börjat få riktig hjälp och äntligen börjar jag må bättre iaf vissa dagar. Lilla flickan i magen mår bara bra och det är huvudsaken för mig känner jag, känner henne dagligen nu och det är en helt underbar känsla :)

Idag är dett exakt 100 dagar kvar för oss till BF och det känns helt sjukt, dock är barnrummet nästan helt klart redan haha.

Hoppas det går bra för er andra, detta är verkligen en spännande tid och jag längtar så mycket till November :)

• ticcer

Hej på er tjejer :) hoppas ni alla mår så bra som möjligt :)

Jag mår fortfarande rätt kasst psykiskt och de misstänker att jag har fått hepatos... Men det är värt det, för nu är det bara 61 dagar kvar för mig till BF :D åh vad jag längtar efter vår älskade lilla flicka nu <3 allt är klart nu för vår del och bara bebisen som saknas :)

Någon av er som har instagram förresten? Kan ju vara kul att följa varandra där också, jag heter iaf lillaloppan_ och ni får gärna följa mig :)

Nu är det snart dags tjejer!!!! <3

• ticcer

Japp namn är redan bestämt, det blir en liten Linnéa för vår del :) haha har tagit tid att hitta ett namn som vi kunde enas om :) har ni andra kommit på namn än? :)

• ticcer

Jodå jag har fått tabletter för hepatos så det är rätt lugnt faktiskt :)

Skönt att höra att ni andra verkar må bra iaf :)

Vi har gått ut med det på instagram och det har ni nog sett haha :)

• ticcer

Måste titta in här och uppdatera er lite. Ibland undrar jag vart all tid tar vägen.

Iaf så växer Linnéa på som bara den och var på senaste bvc besöket 65 cm lång och vägde 7435 gram. Hon äter riktig mat nu nästan bara, hon äter välling inför natten annars är det gröt, mat och liknande som gäller resten av dagen :D jag blev tvungen att sluta amma henne pågrund av att jag var tvungen till att börja ta mediciner.

Hon är ju ett halvår nu och har precis lärt sig sitta helt själv och är nu super stabil när hon gör det.

Vi hade ju dop på alla hjärtans dag där vi överraskade alla gäster med att även gifta oss, så nu är man fru Ekelund:D Joakim har gått hemma sen augusti nu pågrund av sin sjukdom och är sjukskriven iaf till sista augusti och lär troligtvis bli förlängt. Så vi är båda hemma med vår Linnéa och det är super skönt och kul. Livet med bebis är mycket bättre än jag trott även om det är kämpigt ibland.

Jag håller koll på er även om jag inte skriver här så ofta, men stor kram till er alla :D

Kram Elin

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober