• Mee

Vi med BIM 13-19 oktober

Har ni inte mailadress till er bm? Konstigt! Ja det märks ju när vi har pratat här med varandra att alla landsting är olika :)

Åh vilken fiiin mage anna!!!! :D härligt!! :D

Märker en stor skillnad med denna graviditet jämfört med då jag väntade sonen. Förra gången märkte det knappt att jag var gravid, det märktes så lite av den att jag inte trodde jag var gravid fören v 20 då jag fick göra rul! :P

Skillnaden till denna gång är att jag känner mig hungrig typ konstant. Speciellt då jag ligger ner (av någon anledning ^^) och när jag sedan reser mig upp känner jag mig svälld och illamående :O

Sedan kan jag inte dricka någon kolsyrad dryck över huvudtaget har jag märkt.

Roligt att märka att graviditeterna är olika :)

• Mee

Åh vad tråkigt Felicia! Men du får nog datumet för rul snart nu! :) Jag har inte ens fått en kallelse till bm för inskrivning än :P och jag går in i vecka 9 på onsdag :D tänk om hon har glömt bort att man har blivit gravid efter alla mailturer vi haft! XD

Jag vet inte hur vi kommer göra. Sambon är lite sugen på att ta reda på könet för att allt blir lättare att planera när det gäller kläder osv. Men jag känner att det kan gärna få bli en överraskning ^^ det blev det med Wilhelm. Vi ändrade oss i sista sekund med att ta reda på vad det blir eller inte. :)

Dock har jag en liten känsla av att jag väntar en till pojke, men vi får se hur det blir :)

Vilken vecka går alla in i nu? :) jag är som sagt i vecka 8 (7+6) och går in i vecka 9 imorgon :D

Känner att det är något som växer i magen när jag ligger på magen, man har som en liten knöl kring bäckenet. Inbillar jag mig iaf ^^

• Mee

Åh vad roligt Felicia! :D Sa ju det ;)

Haha vilka datum ni får! Tro det eller ej, men 23/6 fyller både min syster och mormor år! XD Vi är 8 i familjen som fyller år i juni ^^

Åh vad långt ni har kommit i era graviditeter! :)

Jag har hört att det inte är alla barnmorskor som vill berätta könet. Så du har det i åtanke om ni väljer att ta reda på det.

Jag vet inte, det är bara en känsla jag har. Kanske för att jag redan har en son och är det enda jag kan förknippa till :) vi får se helt enkelt efter årskiftet ^^

• Mee

Åh, vad jobbigt Anna! Men jag tror absolut inte att det är något som är fel med din graviditet. Men jag har full förståelse för att du är orolig att något ska/kan hända! <3

• Mee

Åh vilken fin mage ticcer! :)

Längtar till min syns ^^ Jag går äntligen in i "tvåsiffrigt" imorgon, v 10 (9+0) :D

• Mee

Hade inskrivningssamtal hos bm idag. Alla prover såg bra ut, fick tom rul inbokat. 10/8 är det som gäller :)

• Mee

Ja verkligen :)

Åh ja just det! Rul imorgon på sonens födelsedag och på tisdag med va? Sambons födelsedag ^^

Ni får alla lägga upp bilder så man får se alla härliga bebisbilder :) <3

• Mee

Ah det var så det var :) Rul 15e, 17e och 23e. Min sons, min och min systers födelsedagar :D ^^

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober