• Anna Hbg

Vi med BIM 13-19 oktober

Ja, det känns skönt men ändå grymt jobbigt. Så definitivt liksom :(

Liksom en bekräftelse på att jag aldrig kommer att bli lika bra som jag var för några år sedan.

Ska till min psykiatriker nästa vecka igen och antar att kampen mot fk börjar då :/

• Anna Hbg

Något lite roligare :)

Magen börjar växa nu och igår var det bara 90 dagar kvar till bf :O

Kan inte låta bli att tänka på för 2,5 år sedan idag då jag låg med en 8 h gammal bebis på bröstet och snart är det dags igen. ? ??
  • Anna Hbg

Tiden går läskigt snabbt just nu :O

Måste börja ta tag i bebissakerna på allvar nu.

Har börjat kolla och tvätta kläder i alla fall men har allt det stora kvar.

Det är en misslyckad pinuppa jag har på ryggen. Skulle vara en Vargas-inspirerad sak men när den väl satt på ryggen var det något helt annat :(

Har 6 st sammanlagt och de andra är jag rätt nöjd med som tur är :)

För mig var det en surrealistisk känsla att ha en liten bebis att ta hand om.

Ansvars-och beskyddarinstinkten kom direkt men tog låååååång tid innan jag kopplade känslomässigt att jag var mamma :O

• Anna Hbg

Här är en bild från igår där man ser en av mina tatueringar bättre.

(Jag och mannen dummade oss lite :P )
  • Anna Hbg

Känner igen det med uppväxten osv Marika.
    Att bli förälder själv har verkligen fått mig att fundera på hur enda in i h-e mina föräldrar tänkte iband och jag hade ingen kontakt överhuvudtaget alls med min pappa under en lång tid.

Så fina magbilder! <3
    Mn växer med en rasande fart nu och jag har börjat känna mig gravid på riktigt.
    Har börjat vagga fram lite när jag går och blir anfådd bara av att resa mig ur soffan :P
    Går in i v.28+0 imorgon och därmed också tredje trimestern :O
    Fattar inte vart de första 7 månaderna har tagit vägen.

Ska fota förberedelserna efter hand sen men just nu ligger kläderna och det andra fortfarande nerpackat i kartonger (numera tvättat och sorterat)

Hoppas ni får en trevlig helg tjejer!
    Kram på er

• Anna Hbg

Mmmm, slutar aldrig att förundras över hur vissa människor tänker, eller kanske rättare sagt inte tänker....

Skulle ALDRIG kunna behandla Casper eller Atchoo på det sättet jag blev behandlad på under min uppväxt.

Skönt att det, mest, är positiva reaktioner på er graviditet :)
    Här har det tagits emot rätt ljummet faktiskt. Vill tro att det är pga missfallet i december men känns inte riktigt så.
    Främlingar på stan är mer intresserade än vad tex min mamma är :/

På tal om främlingar så är det 3 st olika tanter vid tre olika tillfällen som sagt till mig att jag väntar en flicka pga magens form.
    Får se om det stämmer om några månader :)

Har en massa olika namn på förslagslistan.
    Gillar mest äldre namn både på pojk- och flicknamn.

Alvin var jättefint!

Kanske skulle lägga till det på listan haha

• Anna Hbg

Vi har tex August, Sixten och Tage på listan över pojknamn men får se vem som kommer ut :)

Ja, vi ska på tul och det blir runt v.32 någonting.

Har inte fått tid till det än

• Anna Hbg

Tack :)

Ja, det känns som om magen växer massor nu och framförallt så har den blivit hårdare och rundare. Inte lika degig liksom :P

Börjar bli lite jobbigare att röra sig nu och jag blir anfådd för ingenting numera men annars mår jag rätt bra :)

Glukosprofilering gick super så nu slipper jag sticka mig själv i fingret 7 ggr/dag.

Skönt!

Imorgon är det dags för besök både hos psykiatriker och bm.

Hoppas verkligen båda går bra!

Har ni bokat in föräldrakurser eller profylax eller liknande?

Vi har profylax inbokat i oktober.

2 tillfällen a' 3h.

Kommer att vara sprickfärdig då.

Bara ca 2-3 veckor innan bf :O

Vad kul med Metallica konsert!

Så sjukt avis!!! :D

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober