Mee skrev 2015-03-11 23:09:33 följande:
Åh jag vet inte! Känner mig som i ingenmansland eller hur jag ska förklara.. Har haft äl känningar från och till i en veckas tid nu, har köpt såna där känsliga äl test som visar de 4 mest fertila dagarna. Tog 2 stycken förra veckan fick blankt på den digitala delen eller hur jag ska förklara men när jag tog ut testet för att slänga så såg jag 2 streck båda dagarna. Första starkare och andra dagen svagare. Tänkte att jag inte skulle testa något mer fören denna vecka. Testade igår men det var fortfarande svagt. Alla tester är testat med morgonurin.. Vad tror ni? Har jag missat äl då första tester var starkast eller kommer den senare i veckan? Gaah blir så otroligt frustrerad då det är så här hela tiden...! :(
Haha helt rätt tänkt efg! :) hoppas bim kommer snart för dig! :)
Jag känner mig lite lika, börjar bli himla less på det här nu. Kan man inte bara beställa en graviditet, måste man kämpa såhär?!?!
Ang ägglossning så har ja lärt mig att man i första hand ska ta testet mellan 10-20 men jag har själv börjat ta andra tider också. Vilken cd är du på? Mina äl tester har ju varig helt bananas, upp o ner upp o ner hela tiden och tillslut blev de positivt dag 23-24. (Kompletterade med temp den här gången som även den indikerar på äl då).
Anna: åh neeej va tråkigt! Fy vad ledsen jag blir för er skull! Jag hoppas allt ja kan för att de fem procenten ska vinna! <3 kram!