• Mee

Vi med BIM 13-19 oktober

Verkligen! Kan inte vänta fören jag får se era finfina bilder :D

Längtar till augusti så jag får se min bebis ^^ <3

• Mee

Skönt att du har fått tid till att återhämta dig :) Hoppas du mår bättre snart och kan njuta till fullo av din graviditet :)

• Mee

Åh vad mysigt Anna! :D Längtar så till att det ska bli augusti! :D

• Mee

Vi har haft en riktigt bra midsommar med kanon väder hela midsommarhelgen :)

Uscha då låter inte roligt. Inget hum om vad det är som gör att du vaknar vid 3 på morgonen? :O Stress, nervositet?

Hur gick det på rul efg? Det var väl idag du hade det? :D

• Mee

Haha ja man blir helt knasig när man ska göra något sådant! Kommer ihåg själv när man gjorde rul med sonen! Så nervös man var :D

Vad roligt efg! :) Fick du nytt bf datum eller var det samma? :)

Bara jag kvar nu då! 48 dagar kvar, en evighet :D

• Mee

Okej :)

Jadu, hur säker var de på att det ska bli en flicka? :) Fast man vet ju egentligen aldrig :) Vi kommer inte ta reda på vad det blir. Det får bli det de blir och könsneutrala kläder att ha den absoluta första tiden :)

Har ni funderat något på graviditetsförsäkring? :)

• Mee

Jag ska ta den graviditetsförsäkring som finns via vårt försäkringsbolag, Länsförsäkringar :)

• Mee

Efg så var det för mig också. Fick ett mail någon dag senare om att jag är för "kort" gången för att teckna försäkringen nu.. Anledningen till att jag skickade in den redan nu är för att den ska vara betald innan v22 eller fullgången graviditet (kommer inte riktigt ihåg) för att gälla. Väldigt konstigt tycker jag! Man kanske inte vill vänta in i det sista för att betala den..?!

Men du får nog ett mail vilken dag som helst :)

• Mee

Ja precis, tyckte också att det var konstigt. Så jag mailade tillbaka och skrev

"På er hemsida står det inte när man tidigast får teckna er gravidförsäkring utan att den tidigast börjar gälla från och med v 22 och att den ska vara betald innan barnets födelse.

Så du menar att trots informationen så får jag inte teckna den nu ändå?"

Fick till svar att han tecknar den nu ändå men att den inte börjar gälla f.o.m v 22.

Hahah tjaffsa inte med en gravid kvinna! ;)

Men alltså tänk att man måste ligga på så här ändå alltså. Man blir ju trött.

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober